Σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης «ταξίδεψε» η Χάρις Αλεξίου, ως πρέσβειρα Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια EQUAL του Spotify.
Το Spotify πραγματοποιεί την καμπάνια αυτή που θέμα έχει την ισότητα και την ενδυνάμωση της γυναικείας επιρροής στην μουσική βιομηχανία. Σε αυτή εντάσσονται 35 τραγουδίστριες και τα τραγούδια τους.
Η Χάρις Αλεξίου επιλέχθηκε από το Spotify ως πρέσβειρα αυτής της ενέργειας για έξι μήνες και όχι για έναν που προβλέπεται κανονικά.
Στο μεταξύ με μεγάλη ανυπομονεσία περιμένει το τηλεοπτικό κοινό τη δεύτερη σεζόν της σειράς του “Maestro” στο MEGA, που έγραψε τηλεοπτική ιστορία και αποκτήθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix, σκαρφαλώνοντας στο διεθνές Top 10 ξένων σειρών σε 18 χώρες.
Τα νέα επεισόδια της επιτυχημένης σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη είναι έτοιμα και το “Maestro” κάνει πρεμιέρα στο MEGA στις 16 Μαΐου, ενώ θα προβληθεί ταυτόχρονα σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα από την πλατφόρμα του Netflix.