Σε μια ιδιαίτερα προσωπική εξομολόγηση προχώρησε η Αλεξάνδρα Παντελάκη, μιλώντας για τη σχέση της με τον σύζυγό της και το πώς ο έρωτας μπήκε ουσιαστικά στη ζωή της σε μια πιο ώριμη φάση.
Η ηθοποιός, καλεσμένη στην εκπομπή «The 2night Show» του ΑΝΤ1 την Κυριακή 21 Ιουνίου, αναφέρθηκε στη γνωριμία της με τον Τάκη Τζίφα, με τον οποίο παντρεύτηκε το 2000, αποκαλύπτοντας πως μέχρι τότε δεν ένιωθε ότι ο έρωτας είχε καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητά της.
Όπως εξήγησε, σε μικρότερη ηλικία δεν ήταν έτοιμη να αναλάβει την ευθύνη μιας σχέσης και συχνά ένιωθε πως δεν είχε βρεθεί το κατάλληλο πρόσωπο δίπλα της.
«Ο έρωτας δεν έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο, μέχρι τη στιγμή που γνώρισα τον άντρα μου. Δηλαδή τότε ήμουν λίγο τρικυμία εν κρανίω, δεν είχα αναλάβει την ευθύνη μιας σχέσης. Ίσως ήμουν ευθυνόφοβη, ίσως δεν ήμουν ακόμη έτοιμη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η ίδια μάλιστα δεν έκρυψε τη βαθιά εκτίμηση και αγάπη της για τον σύζυγό της, λέγοντας πως τον θεωρεί δώρο στη ζωή της. «Ο σύζυγος, δόξα τω Θεώ. Μου τον έστειλε ο Θεός ή οι γονείς μου απ’ τον ουρανό, δεν ξέρω. Εκεί ξαφνικά είδα το φως το αληθινό», σημείωσε με ειλικρίνεια.
Παράλληλα, περιέγραψε και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τον έρωτα σήμερα, τονίζοντας πως πρέπει να είναι αμοιβαίος για να έχει νόημα. «Για να είναι έρωτας πρέπει να είναι αμοιβαίος. Αλλιώς είναι χάσιμο χρόνου», πρόσθεσε, εξηγώντας πως στο παρελθόν είχε βρεθεί σε καταστάσεις που δεν την εξέφραζαν συναισθηματικά.











