Ο Αλέξανδρος Κοψιάλης βρέθηκε στον φιλανθρωπικό αγώνα βόλεϊ που διοργάνωσε η WIN Hellas και μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες και τους ρεπόρτερ, αναφερόμενος τόσο στον τραυματισμό του όσο και στη διαδρομή του με την απώλεια βάρους, αλλά και στα σχόλια που δέχεται κατά καιρούς στα social media.
Ο ίδιος αποκάλυψε αρχικά πως αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο πόδι, λέγοντας: «Έπαθα διάστρεμμα στο πόδι και ήρθα με επιστραγαλίδα. Πέφτει μάτι γενικά πολύ. Συνεχίζω την προσπάθειά μου με τα κιλά. Μετά από χρόνια παθαίνεις ανοσία στα αρνητικά σχόλια. Πάντα θα γράφουν και θα λένε. Άστους να λένε.»
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία που έχει για τον ίδιο η αλλαγή που έχει κάνει στον τρόπο ζωής του, ξεκαθαρίζοντας πως πρόκειται για μια προσωπική επιλογή με γνώμονα την υγεία του: «Αν συνέχιζα στα ίδια κιλά μπορεί του χρόνου να μην ήμουν εδώ να πω την αλήθεια. Το έκανα για εμένα και για την υγεία μου», σημείωσε χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στο ότι η απόφασή του δεν σχετίζεται με εξωτερικές πιέσεις αλλά με την ανάγκη να φροντίσει τον εαυτό του.











