Η Άριελ Κωνσταντινίδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» και στον δημοσιογράφο Γιώργο Βιολέντη για τα παιδικά της χρόνια αλλά και τη νέα της καθημερινότητα με τη νεογέννητη κόρη της.
«Σίγουρα ήταν μια χρονιά με πάρα πολλές προκλήσεις και δοκιμάστηκαν οι αντοχές μου. Όμως θα πω ότι είμαι πάρα πολύ καλά. Η κόρη μου είναι ένα πολύ ήσυχο μωρό και μου μαθαίνει πολλά πράγματα που με εντυπωσιάζουν. Σίγουρα τα αγόρια μου ταράχτηκαν εσωτερικά πολύ αλλά αυτό που εξωτερίκευαν ήταν η χαρά», δήλωσε αρχικά η Άριελ Κωνσταντινίδη.
«Στο χώρο της τηλεόρασης μπήκα μόνη μου, από την ανάγκη μου για να έχω μια παρέα. Απλώς της μητέρας μου ήταν η σκέψη “δεν θα μας ξεφτιλίσεις, θα πας και θα ‘σαι πρώτη”. Αυτό ήταν πολύ αγχωτικό για μένα. Γι’ αυτό και έχει γίνει πολύ ανθεκτική και μπορώ και επιβιώνω σε όλα τα χαώδη συστήματα. Βρίσκω την τρύπα να ανασαίνω», πρόσθεσε.
«Σαν παιδί είχα πολύ μπερδεμένο στο κεφάλι μου το κακοποιητικό σύστημα ως κανονικό σύστημα. Αυτό θέλει πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας και εμβάθυνσης για να το βγάλεις», συμπλήρωσε η ίδια.











