Ο Αύγουστος Κορτώ μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno» στο MEGA και άνοιξε την καρδιά του τόσο για την προσωπική του ζωή όσο και για τις τοποθετήσεις του γύρω από το Pride και τα κοινωνικά ζητήματα που το συνοδεύουν.
Αναφερόμενος στη σχέση του με τον σύζυγό του και στην απλή, καθημερινή ευτυχία, είπε: «Το γεγονός ότι θα γυρίσει ο Τάσος από τη δουλειά και ότι μπορεί να πάμε για ένα ποτό ή ότι θα αράξουμε να δούμε μια σειρά ή ότι μιλάμε με τους φίλους μας. Πέρασα πολλά χρόνια της νεότητάς μου χωρίς να είμαι βέβαιος κατά πόσο μου άξιζε να είμαι ευτυχισμένος».
Με ιδιαίτερη ειλικρίνεια μίλησε και για τη στάση του απέναντι στις αντιδράσεις που προκαλεί το Pride, σημειώνοντας: «Εγώ στα 47 μου, που έχω φάει τέτοιο επιπόλαιο μίσος με το κουτάλι, η αντίδρασή μου είναι αντακλαστικά πάντοτε η αντεπίθεση. Δεν πλήττεται κανείς από το Pride και τον έρωτα δύο αγοριών ή κοριτσιών. Αυτοί που πλήττονται είναι τα θύματα της ομοφοβικής, τρανσφοβικής και έμφυλης βίας. Τα παιδιά που εκδιώκονται από τα πσίτια τους, επειδή οι γονείς τους τα αγαπούν υπό όρους και είναι “νορμάλ” να τους κάνεις εγγόνια».
Κλείνοντας, στάθηκε στη σημασία της δημόσιας συζήτησης γύρω από τέτοια θέματα, λέγοντας: «Είναι σημαντικό που πλέον μιλάμε για τις καταστάσεις που παλιά θεωρούσαμε φυσιολογικές, ενώ δεν ήταν».











