Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA ήταν ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, ο οποίος μίλησε ανοιχτά για κομβικές και δύσκολες στιγμές της ζωής του, αλλά και για τις αλλαγές που τον διαμόρφωσαν ως άνθρωπο.
Αναφερόμενος στην πιο έντονη εσωτερική του αγωνία, αποκάλυψε πως τον απασχολεί βαθιά το ενδεχόμενο να μην προλάβει να δει τα παιδιά του να μεγαλώνουν, ενώ τόνισε ότι ουσιαστικά νιώθει πως η πραγματική του ζωή ξεκίνησε μετά τα 30, θεωρώντας όσα προηγήθηκαν χαμένα χρόνια.
«Τα χαμένα χρόνια, τα ατίθασα, απερισκεψίες. Δεν άκουγα κανέναν. Η οικογένειά μου προσπαθούσε να εξασφαλίσει τα προς το ζην και μετά τα υπόλοιπα. Από τα 13, που έπιασα την πρώτη μου δουλειά, ήθελα να πετύχω σε οτιδήποτε έκανα».
Παράλληλα περιέγραψε μια μακρά περίοδο εσωστρέφειας και μοναχικότητας, όπου έμαθε να πορεύεται χωρίς ιδιαίτερες στηρίξεις. Όπως είπε, δεν θεωρεί τον εαυτό του επιτυχημένο, καθώς πιστεύει ότι αυτό μπορεί να σε καθηλώσει, ενώ αναφέρθηκε και σε πολύ δύσκολες φάσεις της ζωής του, όπου έχασε ανθρώπους, βρέθηκε χωρίς στέγη και ήρθε αντιμέτωπος με συνεχείς απορρίψεις. Παρ’ όλα αυτά, όπως σημείωσε, αυτές οι εμπειρίες τον οδήγησαν να ξαναχτίσει τη ζωή του από την αρχή με διαφορετική νοοτροπία.
«Ήμουν μοναχικός, δεν είχα πολλούς φίλους. Έχω μάθει τη ζωή μου να την πορεύομαι μόνος μου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου πετυχημένο, γιατί εάν το κάνεις αυτό, σταματάς. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες, τους έδιωξα με αυτά που έκανα. Είχα μείνει και άστεγος και δεν είχα τι να κάνω. Βρήκα κλειστές πόρτες. Ήταν λυτρωτικό, δύσκολο, αλλά είπα πρέπει να χτίσω από την αρχή μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο, γιατί έχω πλέον το μυαλό να το κάνω».
Ιδιαίτερη θέση στη ζωή του, όπως ανέφερε, έχει ο γιος του, ο οποίος αποτέλεσε σημείο καμπής και τον βοήθησε να αλλάξει στάση και προτεραιότητες. Ο ίδιος μίλησε με συγκίνηση για την εμπειρία της πατρότητας, αλλά και για τη δύσκολη περιπέτεια υγείας του παιδιού του, που οδήγησε ακόμη και στην απόφαση για αεροβάπτισμα.
«Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα που μου άλλαξε τον χαρακτήρα μου», είπε και αποκάλυψε πως με τον ερχομό του γιου του ένιωσε ένα βαθύ συναίσθημα. «Είχα πάρει τις αποφάσεις μου, αλλά ο γιος μου ήταν το κίνητρο. Από την αρχή ήταν μαχητής. Ο γιος μου είχε μία περιπέτεια υγείας, έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε εάν θα ζήσει».
Σχετικά με την επαγγελματική του πορεία, σημείωσε ότι η αναγνωρισιμότητα ήρθε σχετικά αργά, γύρω στα 40, ενώ υπογράμμισε πως η ταπεινότητα συχνά έχει μεγαλύτερη αξία από την προβολή. Επίσης, αναφέρθηκε στο ξεκίνημά του στην τηλεόραση και στο γεγονός ότι αρχικά δεν θεωρούνταν κατάλληλος για το «MasterChef».
«Η δημοσιότητα με βρήκε στα 40. Η ταπεινότητα πολλές φορές εκτιμάται. Το MEGA όταν κάναμε το πρώτο Master Chef δεν με ήθελε, δεν ήμουν τηλεοπτικό προϊόν».
Τέλος, μίλησε για την πορεία του στη μαγειρική, εξηγώντας ότι δεν ήταν αρχικά το επάγγελμα που αγαπούσε, καθώς είχε σπουδάσει οικονομικά, ενώ παραδέχτηκε ότι δεν μαγειρεύει στο σπίτι του. Για την προσωπική του ζωή ανέφερε πως είχε αρκετές σχέσεις, αλλά και ότι έχει βιώσει έντονη απογοήτευση όταν έμαθε για απιστία.
«Δεν αγαπούσα τη μαγειρική. Με τράβηξε αυτός ο χώρος. Έχω σπουδάσει οικονομικά, γιατί μου άρεσαν. Στο σπίτι μου δεν μαγειρεύω». Ως προς τις σχέσεις, είπε ότι είχε αρκετές στη ζωή του, ενώ αποκάλυψε ότι πληγώθηκε όταν έμαθε ότι απατήθηκε.











