Instagram

Γιώτα Τσιμπρικίδου: Τρυφερές στιγμές με τη νεογέννητη κόρη της – Η συγκινητική ανάρτηση στο Instagram

Η ραδιοφωνική παραγωγός μοιράστηκε νέες φωτογραφίες με τη νεογέννητη κόρη της, λίγο περισσότερο από έναν μήνα μετά τη γέννησή της.

Μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της διανύει η Γιώτα Τσιμπρικίδου, η οποία πριν από λίγες εβδομάδες έγινε μητέρα για πρώτη φορά, καλωσορίζοντας στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Η γνωστή ραδιοφωνική παραγωγός έφερε στον κόσμο την κόρη της στις 8 Μαΐου και από τότε η καθημερινότητά της έχει αλλάξει ολοκληρωτικά, με την ίδια να απολαμβάνει κάθε στιγμή της νέας της ζωής ως μαμά.

Το μεσημέρι της Πέμπτης 25/6, η Γιώτα Τσιμπρικίδου δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media μια σειρά από τρυφερές φωτογραφίες με τη μικρή της, δίνοντας στους διαδικτυακούς της φίλους μια γεύση από τις πρώτες εβδομάδες στο σπίτι.

Στη λεζάντα της ανάρτησης περιέγραψε με ειλικρίνεια τα συναισθήματα που βιώνει από τον ερχομό της κόρης της, γράφοντας πως όλα πλέον είναι διαφορετικά, γεμάτα αγάπη, συγκίνηση αλλά και κούραση.

«Οι πρώτες μέρες με τη μικρή στο σπίτι. Όλα αλλιώς, γεμάτα αγάπη, πολλή κούραση, όλα άγνωστα, όλα ταυτόχρονα και μαγικά», έγραψε χαρακτηριστικά, αποτυπώνοντας τη μοναδική εμπειρία της μητρότητας. Όπως αποκάλυψε μάλιστα, η μικρή Φύλλια περνά σχεδόν όλη την ημέρα στην αγκαλιά των γονιών της, απολαμβάνοντας τη ζεστασιά και την ασφάλεια της οικογένειάς της, ενώ οι μόνες στιγμές που αποχωρίζεται τη μαμά και τον μπαμπά της είναι κατά τη διάρκεια του ύπνου της.

Η ευτυχία που βιώνει σήμερα η Γιώτα Τσιμπρικίδου αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθώς η ίδια έχει μιλήσει ανοιχτά για τη διαδρομή που ακολούθησε μέχρι να κρατήσει στην αγκαλιά της το πρώτο της παιδί. Σε παλαιότερη συνέντευξή της είχε αναφερθεί στη διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποίησης, αποκαλύπτοντας τη συγκινητική στιγμή που ενημερώθηκε ότι η δεύτερη προσπάθειά της εξελισσόταν θετικά.

Όπως είχε εξομολογηθεί, βρισκόταν έξω από την Ιερά Μονή Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου στην Παιανία, έναν τόπο με ιδιαίτερη σημασία για την ίδια, όταν δέχθηκε το πολυπόθητο τηλεφώνημα από τον γιατρό της. «Ήμουν έξω από το μοναστήρι όταν με πήρε ο γιατρός μου και μου είπε “Γιωτάκι μου, πάμε καλά”», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά, εξηγώντας παράλληλα πως μετά την πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια, η αγωνία της ήταν μεγάλη μέχρι να βεβαιωθεί ότι όλα εξελίσσονταν ομαλά.

Σταύρος Φλώρος: Πότε θα γίνει το τελευταίο χειρουργείο στην Αμερική – Τι λένε οι γονείς του για την υγεία του

Ο νικητής του Survivor, συνεχίζει να νοσηλεύεται στις ΗΠΑ μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στον Άγιο Δομίνικο, με τους γιατρούς να προγραμματίζουν νέο κρίσιμο χειρουργείο.

Cookies