Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Happy Day» στον ALPHA το πρωί της Δευτέρας 22/6 όπου μίλησε ανοιχτά για την επαγγελματική της πορεία, την οικογενειακή της ζωή με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και την κόρη τους, Ανατολή, ενώ απάντησε και στο αν σκέφτεται να αποκτήσει δεύτερο παιδί.
Η γνωστή τραγουδίστρια στάθηκε ιδιαίτερα στη σχέση της με τον σύντροφό της, τονίζοντας πως βασικό θεμέλιο της κοινής τους ζωής είναι ο σεβασμός και η αποδοχή της προσωπικότητάς της ως δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει.
Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα βάλουμε και προτεραιότητες άλλες θα βάλουμε, οπότε όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι τροχοπέδη… σε ό,τι έχεις, ξέρεις δηλαδή είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό. Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι βράχος. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία».
Για το ενδεχόμενο να μεγαλώσει η οικογένειά τους με ένα δεύτερο παιδί, η Ήβη Αδάμου ξεκαθάρισε πως αυτή την περίοδο δεν βρίσκεται σε τέτοιο πλάνο, δίνοντας έμφαση στη ροή της καθημερινότητας και στις επαγγελματικές της προτεραιότητες.
«Δεν σκέφτομαι που θα ξαναμπώ σε μια διαδικασία για να κάνω μωρό ξανά, καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα, το θέμα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».











