Η Κατερίνα Καινούργιου ξεκίνησε την εκπομπή της στον ALPHA το πρωί της Τετάρτης 24/6 με ιδιαίτερα ανεβασμένη διάθεση, στέλνοντας δημόσια ευχές στη μητέρα της, με αφορμή τα γενέθλιά της. Η παρουσιάστρια δεν έκρυψε τη συγκίνησή της, κάνοντας παράλληλα μια σύντομη αναφορά στη δύσκολη περιπέτεια υγείας που πέρασε η μητέρα της την προηγούμενη χρονιά.
«Χρόνια πολλά να πω στη μαμά μου. Χρόνια πολλά μαμάκα μου, να τα εκατοστήσεις. Να είναι μια υπέροχη χρονιά αυτή για εσένα, γιατί την προηγούμενη ταλαιπωρήθηκες, αλλά βγήκες νικήτρια. Εύχομαι να είναι μια φανταστική χρονιά» είπε χαρακτηριστικά η Κατερίνα στον αέρα της εκπομπής της.
Να υπενθυμίσουμε πως η παρουσιάστρια είχε μιλήσει πρώτη φορά για τη σοβαρή περιπέτεια υγείας της μητέρας της τον Δεκέμβριο του 2024, χωρίς τότε να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. Αργότερα, τον Οκτώβριο του 2025, αποκάλυψε ότι η μητέρα της είχε υποβληθεί σε χημειοθεραπείες, γνωστοποιώντας πως το πρόβλημα υγείας ήταν καρκίνος.
Σε επόμενη συγκινητική της εξομολόγηση μέσα από την εκπομπή, είχε αναφέρει: «Με τη μαμά μου το προλάβαμε στο δεύτερο στάδιο. Η μαμά μου σώθηκε. Λέω “είχε κάνει εξετάσεις για καρκινικούς δείκτες” και μου λένε στο έντερο δε φαίνεται. Περάσαμε πολύ δύσκολα το καλοκαίρι… Είναι και μεγαλύτεροι άνθρωποι, εντάξει η μητέρα μου σώθηκε, ήταν κάτι που το παρακολουθήσαμε έξι μήνες. Αλλά όσες φορές και να επέμενα να κάνει εξετάσεις, πολλές φορές το αμελούν και νομίζουν ότι όλα θα είναι καλά».











