Καλεσμένη στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA βρέθηκε η Μαρίνα Σπανού, η οποία μίλησε για τη διαδρομή της στη μουσική, το πώς ξεκίνησαν όλα, τη σχέση της με τους γονείς της, αλλά και τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε ο Κωστής Μαραβέγιας στην καλλιτεχνική της πορεία.
Η αγαπημένη τραγουδοποιός περιέγραψε πώς γεννήθηκε η ανάγκη της να εκφραστεί μέσα από τη μουσική, αποκαλύπτοντας ότι ποτέ δεν φανταζόταν πως θα εξελισσόταν σε επάγγελμα.
«Εγώ είχα μία αγάπη με τη μουσική από πολύ μικρή ηλικία, οπότε οτιδήποτε ερχόταν μαζί με αυτό, η ενορχήστρωση, το να μάθω κάποιο καινούργιο όργανο και τα λοιπά, ήταν απλώς η εξέλιξη της δικής μου ανάγκης. Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι αυτό θα γίνει επάγγελμα. Ένιωθα ότι βρίσκω ένα καταφύγιο σε όλη αυτή την κατάσταση, στο δωμάτιό μου με το πιάνο μου και με την κιθάρα μου».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην περίοδο της καραντίνας και στον λόγο που αποφάσισε να τραγουδήσει στον δρόμο.
«Όταν ξεκίνησε όλο αυτό, δεν είχα εικόνα του πού μπορεί να φτάσει. Εγώ βγήκα στον δρόμο έχοντας μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους. Αυτό ήταν το μέλημά μου και μόνο. Και τότε, επειδή είχαμε καραντίνα, είχαμε στερηθεί πάρα πολλά πράγματα η δική μου γενιά, των 17-18, που μας έπιασε στο τελείωμα του σχολείου. Εκεί που πάμε να ανοίξουμε τα φτερά μας και να μπούμε στη φοιτητική ζωή και ξαφνικά κλεινόμαστε στα δέκα τετραγωνικά του δωματίου μας. Έτσι βγήκα στον δρόμο έχοντας αυτή τη σκέψη: ότι θέλω με κάποιο τρόπο να συναντήσω παιδιά της γενιάς μου, να συνομιλήσουμε και να συνδεθούμε μέσω της μουσικής».
Μιλώντας για την οικογένειά της, η Μαρίνα Σπανού εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς τους γονείς της. «Νιώθω πάρα πολύ τυχερή για τους γονείς μου γιατί μου έδωσαν πολλή αγάπη και φροντίδα σε οτιδήποτε σκεφτόμουν, ακόμη κι αν είχαν δισταγμούς».
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στον Κωστή Μαραβέγια, αποκαλύπτοντας ότι εκείνος ήταν ο άνθρωπος που την παρότρυνε να παρουσιάσει τα δικά της τραγούδια στο κοινό.
«Θα τον ευγνωμονώ για όλη μου τη ζωή. Ήταν τότε το 2021, τη δεύτερη χρονιά που βγήκα στον δρόμο. Με είχε πάρει και μου λέει: “Έχω δυο συναυλίες στο Άλσος, θέλω να έρθεις μαζί μου να πεις δυο τραγούδια”. Και του προτείνω δέκα διασκευές. Μου λέει: “Δεν έχεις γράψει τίποτα δικό σου;”. Του λέω: “Ναι, έχω γράψει, Κωστή, αλλά δεν θέλω, ντρέπομαι”. Μου λέει: “Άκουσε να δεις. Σε αναγκάζω, γιατί ξέρω ότι πρέπει να βγαίνεις με το δικό σου υλικό. Και σε παρακαλώ πάρα πολύ, θέλω να γράφεις πάντα, γιατί αυτός είναι ο δικός σου δρόμος”. Και τότε μου πρότεινε να κυκλοφορήσει αυτό το τραγούδι. Αυτή η φράση, “να γράφεις πάντα”, με στοίχειωνε όλο το καλοκαίρι και έτσι γεννήθηκε και ο πρώτος μου δίσκος. Ξαφνικά άρχισα να γεννάω».
Η τραγουδοποιός μίλησε και για τη σχέση της με το θέατρο, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει κάποια στιγμή στη σκηνή. «Το αγαπώ το θέατρο και νομίζω ότι θα με βρει ξανά στο μονοπάτι μου. Αλλά με την κατάλληλη συνθήκη. Θα φτιάξω εγώ κάτι; Θα υπάρξει ένα έργο που θα αγαπήσω πολύ; Θα γράψω μουσική για θέατρο; Είναι όλα τα σενάρια ανοιχτά».











