Η Μάρω Κοντού συνεχίζει να νοσηλεύεται για ένατη ημέρα στο νοσοκομείο «Αττικόν», έπειτα από πτώση που είχε στο σπίτι της και είχε ως αποτέλεσμα κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.
Η αγαπημένη ηθοποιός δεν νοσηλεύεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αλλά στην καρδιολογική κλινική, με την ιατρική ομάδα να παρακολουθεί στενά την κατάστασή της και να επαναξιολογεί καθημερινά την πορεία της υγείας της.
Η κατάσταση της υγείας της
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης στην εκπομπή «Το Πρωινό» στον ΑΝΤ1, η κατάστασή της αντιμετωπίζεται προς το παρόν συντηρητικά, με φαρμακευτική αγωγή, χωρίς να έχει χρειαστεί χειρουργική επέμβαση.
Όπως σημειώθηκε, οι γιατροί εξετάζουν καθημερινά τα δεδομένα ώστε να καθορίσουν τα επόμενα βήματα, χωρίς αυτή τη στιγμή να υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για πιθανό εξιτήριο.
Η νοσηλεία της γίνεται σε πιο ήσυχο και ελεγχόμενο περιβάλλον, ενώ οι επισκέψεις είναι περιορισμένες σε λίγα και κοντινά της πρόσωπα. Η κατάσταση παραμένει σταθερή υπό παρακολούθηση, με στόχο την πλήρη αποκατάσταση της υγείας της.











