Τη Νίκη Λάμη και την Κατερίνα Γερονικολού υποδέχτηκε η Φαίη Σκορδά στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA το πρωί της Πέμπτης 25/6, με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Του αγοριού απέναντι», στην οποία οι δύο ηθοποιοί συμπρωταγωνιστούν.
Οι δύο ηθοποιοί μίλησαν για τη συνεργασία τους, τη μεταξύ τους χημεία στη σκηνή, αλλά και για το πώς διαχειρίζονται τη δημοσιότητα και τη συνεχή έκθεση της προσωπικής τους ζωής.
Η Νίκη Λάμη αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την ενασχόληση των media με την προσωπική της ζωή, επισημαίνοντας πως δεν την απασχολεί ιδιαίτερα η προβολή, αρκεί να υπάρχει σεβασμός.
«Δεν επιδιώκω να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή. Το να μην ασχολούνται με τα προσωπικά σου είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Δεν είναι κάτι που με έχει δυσκολέψει. Αν εξαιρέσεις κάποια περιστατικά των τελευταίων χρόνων, δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα. Εγώ δεν καταλαβαίνω αυτό που μπορεί κάποιος να σηκώσει το κινητό και να σε βγάλει μια φωτογραφία», είπε αρχικά.
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Μπορώ να δεχτώ όλο αυτό να γίνει από φωτογράφο που μπορεί να είναι η δουλειά του. Όμως, το να σηκώνει ένας άνθρωπος το κινητό του για να βγάλει μια φωτογραφία τέτοια με σκοπό να τη δώσει κάπου, μου φαίνεται τρελό».











