Ο Snik μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και τη δημοσιογράφο Ελένη Παπαδόγια, ανοίγοντας την καρδιά του για την πιο όμορφη περίοδο της ζωής του, μετά τη γέννηση της κόρης του.
Ο γνωστός τράπερ δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, τονίζοντας πως βιώνει κάτι πρωτόγνωρο και απόλυτα ξεχωριστό: «Είμαι στα καλύτερά μου. Έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Είμαι συγκινημένος. Προς το παρόν, επειδή κοιμάται και τρώει, θέλω να μου ξανακάνεις την ερώτηση σε λίγους μήνες που το μωρό θα μιλάει. Θα είμαι ο πιο χαζομπαμπάς που παίζει» ανέφερε αρχικά ο Snik.
Παράλληλα, αποκάλυψε και το όνομα που θα πάρει η μικρή, το οποίο συνδέεται και με τη μουσική του ταυτότητα: «Θα την πούμε Μπόνι. Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ αυτό το όνομα».
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο πρόσφατο ταξίδι τους στο Ντουμπάι, το οποίο όπως είπε είχε στόχο την ξεκούραση και την αποφόρτιση από την έντονη περίοδο της εγκυμοσύνης:
«Πήγαμε μία εβδομάδα για να ξεκουραστούμε, γιατί η Μάρτα ήταν πιεσμένη από την εγκυμοσύνη. Όταν μια γυναίκα είναι για 9 μήνες στο σπίτι, περνάει δύσκολα. Πήγαμε να περάσουμε καλά, μακριά από τα φώτα».
Τέλος, μίλησε και για τις μουσικές του προτιμήσεις σε πιθανές συνεργασίες, δείχνοντας ανοιχτός σε δυνατά ονόματα της ελληνικής σκηνής: «Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, αλλά μου αρέσει και ο Γιώργος Μαζωνάκης και ο Αντώνης Ρέμος».











