NDP PHOTOS

Βαλέρια Κουρούπη: «Άφησα πράγματα και είπα πολλά όχι για να είμαι με το παιδί μου»

Η ηθοποιός μιλά για τον 22χρονο γιο της και αποκαλύπτει πως έβαλε τη μητρότητα πάνω απ' όλα.

Η Βαλέρια Κουρούπη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA και μίλησε για τον 22χρονο γιο της, που απέκτησε με τον πρώην σύζυγό της, Νίκο Ξύδη, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο επέλεξε να τον μεγαλώσει.

«Ο γιος μου είναι 22 ετών, τώρα τελειώνει την πτυχιακή του στη σχολή του. Είναι 22, βγαίνουν τα νούμερα, ξεγελάει η εξωτερική μου εμφάνιση. Είναι το DNA του μπαμπά μου, μου το κληροδότησε γενναιόδωρα», ανέφερε αρχικά η ηθοποιός.

Στη συνέχεια, μίλησε με συγκίνηση για τη μητρότητα και τις επιλογές που έκανε όλα αυτά τα χρόνια. «Τώρα που πέρασαν τα χρόνια και βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά, θεωρώ πως έχω κάνει πολύ καλή δουλειά σε ό,τι αφορά το μεγάλωμα του γιου μου, μου το “δίνω” αυτό. Ήμουν πολύ “εκεί” και χρονικά και ποιοτικά. Το έβαλα προτεραιότητα και άφησα πράγματα για να είμαι κοντά στο παιδί μου. Είπα πολλά “όχι” για να έχω χρόνο με το παιδί μου», εξομολογήθηκε.

Η Βαλέρια Κουρούπη τόνισε ακόμη πως στόχος της ήταν να μεγαλώσει έναν ανεξάρτητο άνθρωπο. «Ήταν προτεραιότητα, χωρίς όμως να έχω αυτό το κόλλημα το ελληνικό, της μαμάς με τον γιο που δεν κάνει βήμα ο ένας χωρίς τον άλλον. Φρόντισα και τον μεγάλωσα σαν έναν πολύ αυτόνομο άνθρωπο και το καμαρώνω αυτό στον γιο μου. Τον μεγάλωσα με όρια δικά μου – πάντα πίστευα στα όρια -, αλλά πήγαινα και με το ένστικτο…»

Κλείνοντας, η ηθοποιός μίλησε για τη σχέση της με τον γιο της και την ευγνωμοσύνη που νιώθει. «Ήμουν νέα και με οδήγησε πολύ ο χαρακτήρας του, θεωρώ ότι ήμουν πολύ τυχερή που ήρθε αυτό το παιδί στη ζωή μου. Πιστεύω πολύ στο φως και στη διαφορετική ποιότητα που φέρνει κάθε παιδί».

Cookies