Instagram

Αιμιλιανός Σταματάκης: «Έχω βιώσει απορρίψεις σε οντισιόν»

Όσα είπε ο ηθοποιός για τις απορρίψεις, την αναγνωρισιμότητα, τον Νίκο Ξυλούρη και τη νέα σειρά του MEGA.

Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno» στo MEGA βρέθηκε ο Αιμιλιανός Σταματάκης, ο οποίος μίλησε για την παράσταση «Νίκος Ξυλούρης: Ο Αρχάγγελος της Κρήτης», τις δυσκολίες του επαγγέλματος, τις απορρίψεις που έχει βιώσει, αλλά και τη συμμετοχή του στη νέα σειρά του MEGA, «Δύο Μαύρα Πουκάμισα».

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε αρχικά στην καλοκαιρινή περιοδεία της παράστασης που είναι αφιερωμένη στον Νίκος Ξυλούρης, εξηγώντας πως η μεταφορά μιας τόσο μεγάλης παραγωγής απαιτεί αλλαγές και προσαρμογές.

«Πυρετωδώς προφανώς οι πρόβες, διότι αλλάζει λίγο το σκηνικό για την περιοδεία. Όταν προφανώς έχεις να μεταφέρεις μία μεγάλη παραγωγή θα αλλάξει κάπως και η σκηνοθεσία, οπότε πρέπει να δουλέψουμε να την φέρουμε στα μέτρα της κάθε πόλης που θα πηγαίνουμε. Θα πάμε σε όλη την Κρήτη και επίσης σε πάρα πολλά μέρη στη Βόρεια Ελλάδα. Όπου έχουμε δυνατότητα θα πάμε».

Μάλιστα, αποκάλυψε πως η πιο συγκινητική επιβράβευση για την ερμηνεία του ήρθε από το πιο σημαντικό πρόσωπο. «Το πιο ωραίο σχόλιο που έχω λάβει για τον Νίκο Ξυλούρη που υποδύομαι, ήρθε από τη γυναίκα του. Δεν χρειαζόταν κάποιο σχόλιο, απλά με λέει “Ψαρονίκο”», είπε με χαμόγελο.

Αναφερόμενος στην τηλεόραση, ξεκαθάρισε πως δεν την αντιμετωπίζει αφ’ υψηλού, αλλά οι θεατρικές του υποχρεώσεις δεν του επιτρέπουν πάντα να συμμετέχει σε τηλεοπτικές δουλειές. «Δεν σνομπάρω την τηλεόραση. Νομίζω ότι επειδή έχω αφιερωθεί τόσο πολύ στο θέατρο, συχνά δεν υπάρχει ο χρόνος. Πέρασαν νομίζω δέκα χρόνια για να πω με μία μεγαλύτερη άνεση ότι αυτό ξέρω ότι θέλω να το κάνω ή αυτό δεν θέλω να το κάνω».

Παράλληλα, παραδέχτηκε πως παραμένει ιδιαίτερα ντροπαλός και προτιμά να διεκδικεί τους ρόλους μέσα από τη διαδικασία των οντισιόν. «Ντρέπομαι πάρα πολύ. Αν θέλω να υπάρξω κάπου, πηγαίνω σε οντισιόν. Δεν έχω κάνει τίποτα άλλο στη ζωή μου πλην από οντισιόν».

Ο ηθοποιός μίλησε με ειλικρίνεια και για τις απορρίψεις που έχει βιώσει στην πορεία του, τονίζοντας πως αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς. «Ναι, φυσικά. Δηλαδή δεν γίνεται διαφορετικά. Προσπαθώ, όσο κι αν μία απόρριψη είναι πάντοτε απόρριψη, να σκέφτομαι πρώτα το ότι δεν είναι αυτό που θα θέλανε, παρά το ότι δεν τα κατάφερα».

Μάλιστα, δεν δίστασε να παραδεχτεί κάτι που ελάχιστοι καλλιτέχνες λένε δημόσια: «Συνέχεια σκέφτομαι να τα παρατήσω. Κάθε μέρα μπορεί να το σκεφτείς αυτό. Οι δυσκολίες είναι πολλές. Το θέμα είναι να μην αλλάξεις, δηλαδή να μην το αφήσεις αυτό να σε πάρει από κάτω, ούτε να αλλάξεις τον τρόπο σου, τον χαρακτήρα σου και την ηθική σου επειδή θα πρέπει να κάνεις άλλα πράγματα προκειμένου να πετύχεις».

Όσο για την αναγνωρισιμότητα, ο ίδιος τη βλέπει ως μια φυσική συνέπεια της δουλειάς του, χωρίς να επιθυμεί να επηρεάζει την προσωπική του ζωή. «Είναι όμορφο πράγμα γιατί είναι κομμάτι της δουλειάς μας. Σηματοδοτεί λίγο μία επιβράβευση για τη δουλειά σου και τον κόπο σου. Αλλά ως εκεί. Όχι παραπάνω από αυτό».

Τέλος, μίλησε για τη νέα σειρά του MEGA, «Δύο Μαύρα Πουκάμισα», αποκαλύπτοντας λίγες λεπτομέρειες για τον ρόλο του. «Είναι άλλη μία περιπλάνηση, ένα ταξίδι στην Κρήτη με πολλές εκπλήξεις. Είναι ένας πολύ ωραίος φωτεινός ρόλος. Θα είναι και ένας άνθρωπος-καλλιτέχνης που ασχολείται με τη μουσική».

Cookies