NDP PHOTOS

Δήμος Βερύκιος: «Οι περικοπές που πρόκειται να γίνουν στην τηλεόραση θα επηρεάσουν την ποιότητά της»

Οι αλλαγές στην τηλεόραση, οι περικοπές στην ποιότητα και οι αιχμηρές τοποθετήσεις για πρόσωπα και τον ρόλο της δημόσιας τηλεόρασης.

Ο Δήμος Βερύκιος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» όπου έκανε τον τηλεοπτικό του απολογισμό ενώ σχολίασε τις αλλαγές που φέρνει η νέα χρονιά.

«Κάθε σεζόν έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες με τα πάνω και τα κάτω της. Φέτος θα γίνουν ακόμα περισσότερες περικοπές στην τηλεόραση που επηρεάζουν την ποιότητα. Η ενημέρωση για 15 λεπτά με σφιχτές αποκλειστικές ειδήσεις είναι το αλατοπίπερο της ημέρας. Υπάρχει κιτρινισμός στις εκπομπές για χάρη της τηλεθέασης. Αυτού του είδους η δημοσιογραφία δεν έχει μέλλον», είπε αρχικά.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και σε συναδέλφους του: «Ο Στάθης με τον Παυλόπουλο είναι εξαιρετικοί συνάδελφοι. Δόθηκαν ευκαιρίες στον Κώστα Τσουρό να κάνει πράγματα στην τηλεόραση και τα έκανε. Δεν θα κρίνω αν ήταν καλά ή κακά. Αλλά τα καλά παιδιά δεν έχουν πάντα τύχες σε αυτή τη ζωή».

Παράλληλα σχολίασε τις εξελίξεις στον χώρο των media, λέγοντας: «Όταν στον εργασιακό χώρο μπαίνουν ζιζάνια, καλό είναι να φεύγεις, όπως έκανε η Σία Κοσιώνη. Στη δημόσια τηλεόραση δεν πρέπει να παίρνουν αποτυχημένα προϊόντα και να τα μοστράρουν. Η Κατερίνα Καραβάτου είναι μια άξια συνάδελφος. Η δημόσια τηλεόραση δεν είναι καπετανάτο κανενός. Παρά μόνο του ελληνικού λαού».

Cookies