Ο Δήμος Βερύκιος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» όπου έκανε τον τηλεοπτικό του απολογισμό ενώ σχολίασε τις αλλαγές που φέρνει η νέα χρονιά.
«Κάθε σεζόν έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες με τα πάνω και τα κάτω της. Φέτος θα γίνουν ακόμα περισσότερες περικοπές στην τηλεόραση που επηρεάζουν την ποιότητα. Η ενημέρωση για 15 λεπτά με σφιχτές αποκλειστικές ειδήσεις είναι το αλατοπίπερο της ημέρας. Υπάρχει κιτρινισμός στις εκπομπές για χάρη της τηλεθέασης. Αυτού του είδους η δημοσιογραφία δεν έχει μέλλον», είπε αρχικά.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε και σε συναδέλφους του: «Ο Στάθης με τον Παυλόπουλο είναι εξαιρετικοί συνάδελφοι. Δόθηκαν ευκαιρίες στον Κώστα Τσουρό να κάνει πράγματα στην τηλεόραση και τα έκανε. Δεν θα κρίνω αν ήταν καλά ή κακά. Αλλά τα καλά παιδιά δεν έχουν πάντα τύχες σε αυτή τη ζωή».
Παράλληλα σχολίασε τις εξελίξεις στον χώρο των media, λέγοντας: «Όταν στον εργασιακό χώρο μπαίνουν ζιζάνια, καλό είναι να φεύγεις, όπως έκανε η Σία Κοσιώνη. Στη δημόσια τηλεόραση δεν πρέπει να παίρνουν αποτυχημένα προϊόντα και να τα μοστράρουν. Η Κατερίνα Καραβάτου είναι μια άξια συνάδελφος. Η δημόσια τηλεόραση δεν είναι καπετανάτο κανενός. Παρά μόνο του ελληνικού λαού».











