Έναν απρόσμενο και ιδιαίτερο διάλογο είχαν το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου ο Γιώργος Λιάγκας και ο Σταύρος Μπαλάσκας στον αέρα της εκπομπής «Το Πρωινό», με αφορμή το μέλλον της εκπομπής του ΑΝΤ1 και τα σενάρια που ακούγονται για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Όλα ξεκίνησαν αμέσως μετά την επιστροφή από το διαφημιστικό διάλειμμα, όταν ο Γιώργος Λιάγκας καλωσόρισε το τηλεοπτικό κοινό με μια φράση που προκάλεσε αίσθηση.
«Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα. Καλώς ήρθατε φίλες και φίλοι εδώ, στην αγαπημένη σας τηλεοπτική πρωινή συνήθεια, στο Πρωινό, που διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής.
Η συγκεκριμένη διατύπωση δεν πέρασε απαρατήρητη από τον Σταύρο Μπαλάσκα, ο οποίος εξέφρασε αμέσως την απορία του, θεωρώντας πως ίσως υπονοείται το τέλος της εκπομπής. «Της ζωής του; Δηλαδή τέλειωσε το Πρωινό; Έτσι όπως το είπες ανατρίχιασα», σχολίασε ο αστυνομικός αναλυτής, δίνοντας το έναυσμα για έναν απολαυστικό διάλογο στον αέρα.
Ο Γιώργος Λιάγκας έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι ο ίδιος δεν έχει ανακοινώσει τίποτα σχετικά με το μέλλον του ή της εκπομπής, ζητώντας από τον συνεργάτη του να εξηγήσει πώς κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα.
«Έτσι σου έχω πει εγώ ότι θα κάνω και του χρόνου;», τον ρώτησε χαρακτηριστικά, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να απαντά αρνητικά. Η συζήτηση συνεχίστηκε με τον παρουσιαστή να τονίζει πως ούτε ο ίδιος γνωρίζει ακόμη τι θα συμβεί την επόμενη σεζόν, επισημαίνοντας πως δεν θα μπορούσε κάποιος άλλος να εμφανίζεται βέβαιος για κάτι που δεν έχει ανακοινωθεί.

«Εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω του χρόνου. Εσύ έχεις κάποια πληροφόρηση που δεν έχω εγώ;» είπε ο Γιώργος Λιάγκας, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να ξεκαθαρίζει ότι δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα και πως απλώς του έκανε εντύπωση η συγκεκριμένη διατύπωση.
Ο παρουσιαστής, εμφανώς ενοχλημένος από τις ερμηνείες που θα μπορούσαν να δοθούν στα λεγόμενά του, εξήγησε πως δεν θα ήθελε να δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις στο κοινό. «Θα λέει τώρα ο κόσμος “για να το λέει ο Μπαλάσκας, κάτι θα ξέρει”», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Λίγο αργότερα, πάντως, ο Γιώργος Λιάγκας επέλεξε να χαμηλώσει τους τόνους, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για το μέλλον. «Να δούμε τώρα τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Καλά και για πάντα να τελειώσει, δεν χάθηκε η Βενετιά βελόνι, θα υπάρξει άλλος», είπε με νόημα.
Την ίδια στιγμή, το παρασκήνιο για την επόμενη σεζόν παραμένει έντονο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, η Δέσποινα Καμπούρη, ο Πάνος Κατσαρίδης και η Γιώτα Κηπουρού δεν θα συνεχίσουν στο «Πρωινό» την επόμενη τηλεοπτική χρονιά.











