Η Σίσσυ Χρηστίδου αποχαιρέτησε σήμερα, Κυριακή 28 Ιουνίου, τους συνεργάτες της μπροστά και πίσω από τις κάμερες, καθώς και το τηλεοπτικό κοινό, στο φινάλε της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι!» στο MEGA.
Σίσσυ Χρηστίδου: «Είστε το οξυγόνο μας»
Κατά την ολοκλήρωση της εκπομπής, η παρουσιάστρια προχώρησε σε ένα θερμό ευχαριστήριο μήνυμα, σημειώνοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω αυτή την παραγωγή που με έχει αγκαλιάσει, στηρίξει και αγαπήσει όλο αυτόν τον καιρό, το Mega μας, τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την αγάπη, την πίστη, τη στήριξη. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να το ανταποδίδω. Όλο το Mega, το κανάλι μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές, που έχετε κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, πέντε χρόνια πια στο Mega ζωντανή. Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μας δίνετε την πορεία και τη δύναμη να είμαστε εδώ σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε και να μη νιώθουμε ότι δουλεύουμε. Είμαστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε τον Σταυρό μας και εσείς μας δίνετε αυτή τη δύναμη. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας» ανέφερε η Σίσσυ Χρηστίδου στο φινάλε της εκπομπής της.











