Η Κατερίνα Καινούργιου εμφανίστηκε στο πλατό της εκπομπής της σήμερα, 24/6 στον ALPHA φορώντας τα καινούργια της παπούτσια, τα οποία όμως δεν ενθουσίασαν ούτε τη στυλίστριά της ούτε τον σκηνοθέτη, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει ένα μικρό στιλιστικό «δίλημμα» on air.
Η παρουσιάστρια είχε μαζί της ακόμη δύο ζευγάρια, ζητώντας μάλιστα τη γνώμη του κοινού και των συνεργατών της για το ποιο τελικά θα φορέσει, μετατρέποντας τη στιγμή σε ένα χαλαρό και χιουμοριστικό παιχνίδι επιλογών μέσα στο πλατό.
«Αγόρασα αυτά τα παπούτσια χθες. Η στυλίστρια μου είπε ότι ήταν απαράδεκτα. Μου είπαν “με αυτό το παπούτσι θα κάνεις εκπομπή;”. Μου έκαναν τρελό μπούλινγκ ότι δεν τους αρέσει αυτό που φοράω, πρώτη φορά βγαίνω με τόσο χαμηλό για αυτό και θα επιλέξετε εσείς. Ή θα μείνω με τα δικά μου ή θα βάλω τα άλλα», είπε η Κατερίνα Καινούργιου.











