Instagram

Κατερίνα Καραβάτου: «Εύχομαι τα πράγματα στην τηλεόραση να γίνουν πολύ καλύτερα» – Όσα είπε στο φινάλε της εκπομπής

Η παρουσιάστρια αποχωρεί από τον ΑΝΤ1 και οδεύει προς την κρατική τηλεόραση.

Οριστική αυλαία έριξε η εκπομπή «Σαββατοκύριακο Παρέα» με την Κατερίνα Καραβάτου στον ΑΝΤ1, την Κυριακή 28 Ιουνίου.

Η παρουσιάστρια ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της, τόσο όσους βρίσκονται μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες, και στη συνέχεια απηύθυνε λόγο προς το τηλεοπτικό κοινό.

Κατερίνα Καραβάτου: «Θα πρέπει να σας αφήσουμε»

«Να ευχηθώ ένα πολύ καλό καλοκαίρι σε όλους σας. Να γίνει αυτό που φαντάζεστε, αυτό που θα ευχόσασταν. Εγώ εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να είστε όσο καλύτερα γίνεται. Σας . ευχαριστώ από καρδιά για όλα όσα μου έχετε δώσει μέχρι τώρα. Κυρίες και κύριου, θα πρέπει να σας αφήσουμε. Το καλοκαίρι αυτό θα είναι διαφορετικό για όποιον εμπλέκεται και εδώ και αλλού. Εύχομαι τα πράγματα στην τηλεόραση να γίνουν πολύ καλύτερα. Σας ευχαριστούμε για όλα, εις το επανιδείν!», είπε η Κατερίνα Καραβάτου.

Cookies