@NDP Photos

Κώστας Τσουρός: «Υπάρχουν επαφές και διαπραγματεύσεις με τον ΣΚΑΙ – Δεν έχουμε λήξει ακόμα τη συνεργασία μας»

Η αντίδραση όταν μαθαίνει πως οι αντικαταστάτες του θα γυρίσουν σύντομα το τρέιλερ για τη νέα τους εκπομπή.

Σε μια περίοδο όπου οι τηλεοπτικές ισορροπίες αλλάζουν και οι μεταγραφές προσώπων καθορίζουν τη δυναμική της κάθε σεζόν, ο Κώστας Τσουρός επιλέγει να μιλήσει με ειλικρίνεια για τη δική του εμπειρία. Η μετάβασή του από το MEGA στο ΣΚΑΪ αποτέλεσε μία από τις πιο πολυσυζητημένες κινήσεις της χρονιάς, ωστόσο, όπως ο ίδιος αποκαλύπτει, η πραγματικότητα δεν ανταποκρίθηκε πλήρως στις αρχικές του προσδοκίες.

Ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής, σε δηλώσεις του στο Star, ξεκαθαρίζει αρχικά το τοπίο γύρω από το επαγγελματικό του μέλλον, τονίζοντας πως τίποτα δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί. «Είμαστε σε διαπραγματεύσεις, δεν έχουμε λήξει τη συνεργασία μας ακόμη με τον ΣΚΑΪ. Όταν υπάρχει κάτι οριστικό θα ενημερωθείτε», αναφέρει χαρακτηριστικά, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

Την ίδια στιγμή, διαψεύδει κατηγορηματικά τα σενάρια που τον ήθελαν να έχει δεχθεί πρόταση για θέση αρχισυντάκτη, εκφράζοντας απορία για την προέλευση αυτών των πληροφοριών. «Δεν μου προτάθηκε η θέση του αρχισυντάκτη, δεν ξέρω πώς βγαίνουν αυτά τα ρεπορτάζ, είναι μάλλον τα απόνερα της φετινής χρονιάς», σημειώνει, υπονοώντας πως η ένταση και οι δυσκολίες της σεζόν δημιούργησαν ένα θολό επικοινωνιακό τοπίο.

Σε πιο προσωπικό τόνο, ο Κώστας Τσουρός δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι η χρονιά που πέρασε τον επηρέασε συναισθηματικά. Στην ερώτηση αν στεναχωρήθηκε από τη συνολική εμπειρία, απαντά ξεκάθαρα: «Φυσικά με στεναχώρησε, αλλά κοιτάμε μπροστά». Η φράση αυτή αποτυπώνει τη διάθεση απολογισμού αλλά και την ανάγκη για επανεκκίνηση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτησή του σχετικά με τη μεταγραφή του από το MEGA στο ΣΚΑΪ, καθώς παραδέχεται ότι η πραγματικότητα διέφερε από τις προσδοκίες του. «Μετά τη μεταγραφή από το MEGA στο ΣΚΑΪ τα πράγματα δεν ήταν όπως τα περίμενα», δηλώνει, χωρίς ωστόσο να υιοθετεί έναν απόλυτα αρνητικό τόνο. Αντίθετα, επισημαίνει ότι δεν έχει μετανιώσει για την επιλογή του, καθώς αποκόμισε σημαντικά μαθήματα.

Όπως εξηγεί, η χρονιά αυτή είχε διττό χαρακτήρα: «Πήρα πολλά πράγματα από τη φετινή χρονιά. Και αρνητικά πολλά και θετικά λιγότερα». Η παραδοχή αυτή φανερώνει έναν ρεαλιστικό απολογισμό, όπου οι δυσκολίες υπερίσχυσαν, χωρίς όμως να ακυρώνεται η αξία της εμπειρίας.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνει και στο ανθρώπινο κομμάτι, το οποίο φαίνεται πως αποτέλεσε το πιο ουσιαστικό κέρδος. «Ήταν πολύ ουσιαστικό το ότι έμαθα πολλά πράγματα και κυρίως κατάφερα να διατηρήσω σχέσεις με ανθρώπους που μέσα σε μια πολύ δύσκολη συνθήκη ήταν δύσκολο να διατηρηθούν», αναφέρει, υπογραμμίζοντας τη σημασία των επαγγελματικών και προσωπικών δεσμών σε ένα απαιτητικό περιβάλλον.

Cookies