Instagram

Μαρία Αναστασοπούλου: Ο απολογισμός της σεζόν και η παρέα εκτός πλατό με τον Άρη Πορτοσάλτε

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, όπως όλα δείχνουν, συνεχίζει στον ΣΚΑΙ για τρίτη τηλεοπτική σεζόν.

Τον προσωπικό της απολογισμό για την τηλεοπτική χρονιά που ολοκληρώνεται έκανε η Μαρία Αναστασοπούλου, σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» στο OPEN και τον δημοσιογράφο Σαράντη Μαριεττή.

Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια μίλησε για την εκπομπή “Live You”, την απήχηση που έχει στο κοινό, τη συνεργασία της με τον Άρης Πορτοσάλτε, αλλά και για τις συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη με τον τηλεοπτικό σταθμό ενόψει της νέας σεζόν.

Μαρία Αναστασοπούλου: «Αλλάζουν τα δεδομένα στη τηλεόραση»

Αναφερόμενη στα σχόλια που δέχεται, τόσο θετικά όσο και αρνητικά, υπογράμμισε πως η εκπομπή είναι δομημένη πάνω στην αντιπαράθεση απόψεων και στον ανοιχτό διάλογο.

«Είμαι ευγνώμων και χαρούμενη για τα καλά σχόλια που δέχομαι για την εκπομπή, αλλά υπάρχουν και τα αρνητικά σχόλια. Η εκπομπή μας είναι φτιαγμένη για να υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας και εγώ και ο Άρης.

Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη εκτός γραφείου. Αν δεν ταιριάζεις στοιχειωδώς με τους συνεργάτες σου, δεν θα αποδόσει αυτό για πολύ καιρό. Είμαστε σε συζητήσεις με τον σταθμό για την επόμενη σεζόν, υπάρχει πολύ καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές».

Η ίδια άφησε να φανεί πως το κλίμα των επαφών για την επόμενη τηλεοπτική περίοδο είναι θετικό, χωρίς όμως να προχωρά σε λεπτομέρειες για την τελική έκβαση.

Παράλληλα, σημείωσε ότι η τηλεόραση αλλάζει φάση και μετασχηματίζεται, επηρεάζοντας συνολικά τους ανθρώπους που εργάζονται τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες.

Κλείνοντας, η Μαρία Αναστασοπούλου ανέφερε: «Πρέπει να καταλάβουμε ότι αλλάζουν πολύ τα δεδομένα στην τηλεόραση και αυτό μας αφορά όλους».

Cookies