Ο Σταύρος Νικολαΐδης παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA, μιλώντας τόσο για τα επαγγελματικά του σχέδια όσο και για πιο προσωπικές πτυχές της ζωής του.
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε αρχικά στην επικείμενη θεατρική του περιοδεία, εξηγώντας πως βρίσκεται σε μια απαιτητική περίοδο προετοιμασίας: «Είμαι σε αυτή τη φάση, την δημιουργική και δύσκολη και αγχωτική, όπου ετοιμάζω την περιοδεία του καλοκαιριού για τις “Καραμέλες Ούζου”. Ξεκινάμε 2 Ιουλίου από Παξούς, 3 Ιουλίου παίζουμε στο Φεστιβάλ της Παραμυθιάς, και Άρτα στις 4 Ιουλίου».
Ο Σταύρος Νικολαΐδης έκανε αναφορά και στην τηλεοπτική επιτυχία των «Εγκλημάτων», αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές από την πορεία της σειράς: «Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια τα “Εγκλήματα” ήταν να κοπούν. Από το 5ο επεισόδιο όμως και μετά, κάτι έγινε, μια “κοινή συνωμοσία” από στόμα σε στόμα, λειτούργησε και ξαφνικά εκτοξεύθηκε».
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στην προσωπικότητά του στον επαγγελματικό χώρο: «Δεν ξέρω αν καβάλησα το καλάμι… εγώ με τον κόσμο ήμουν πάντα πολύ απλός, πολύ αγαπητός, πολύ χύμα. Δεν νόμιζα ότι ήμουν κάποιος παραπάνω, απλά είχα πάντα ένα θάρρος της γνώμης μου και ήμουν πάρα πολύ διεκδικητικός πολλές φορές. Ίσως εκεί την πάτησα».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον γιο του, περιγράφοντας τη σχέση τους και τις κλίσεις του παιδιού: «Προσπαθώ να είμαι πατέρας-μάνα. Η γυναίκα μου είναι αυτή που είναι πιο καλή στα όρια. Εγώ είμαι λίγο πιο διαλλακτικός. Αν μου έλεγε ότι θέλει να γίνει ηθοποιός, θα τον στήριζα, αλλά θα του έλεγα την ωμή πραγματικότητα. Του αρέσουν τα ηλεκτρολογικά, οι συνδέσεις, ηχοληψίες… με περιμένει να μεγαλώσει για να έρχεται μαζί μου στις περιοδείες να βοηθάει».











