Instagram

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Είναι η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»

Η αναφορά των παρουσιαστών για το τέλος της συνεργασίας τους με τη δημόσια τηλεόραση.

Με μια ιδιαίτερη αναφορά στην έναρξη της εκπομπής τους, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου αποχαιρέτησαν το τηλεοπτικό κοινό της ΕΡΤ το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιουνίου, σηματοδοτώντας το τέλος της συνεργασίας τους με τη δημόσια τηλεόραση.

Ο παρουσιαστής του «Στούντιο 4» αποκάλυψε on air πως πρόκειται για την τελευταία τους Παρασκευή στην ΕΡΤ, λίγο πριν ξεκινήσει κανονικά η ροή της εκπομπής.

«Σας ευχαριστούμε για την αγάπη. Καλή Παρασκευή. Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο μας Σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, όπου και να μας βλέπετε, όπου και να είστε», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, δίνοντας στη συνέχεια τον λόγο στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και συνεχίζοντας κανονικά την εκπομπή.

Το τηλεοπτικό δίδυμο ολοκληρώνει με το τέλος της φετινής σεζόν τον επιτυχημένο κύκλο του στην ΕΡΤ με το «Στούντιο 4». Όπως όλα δείχνουν, από τη νέα τηλεοπτική χρονιά οι δύο παρουσιαστές θα μετακομίσουν στον ΣΚΑΪ, όπου αναμένεται να αναλάβουν την παρουσίαση μιας νέας καθημερινής ψυχαγωγικής εκπομπής.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το νέο τηλεοπτικό εγχείρημα θα διατηρήσει τη φιλοσοφία που καθιέρωσαν όλα αυτά τα χρόνια, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες συνεντεύξεις, τον πολιτισμό, την επικαιρότητα και τη ζωντανή συζήτηση.

Cookies