Στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno» στο MEGA μίλησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, λίγες ημέρες πριν από την ολοκλήρωση της φετινής τηλεοπτικής σεζόν.
Ο γνωστός παρουσιαστής αναφέρθηκε στην πορεία της εκπομπής τη χρονιά που ολοκληρώνεται, αλλά και στο επόμενο επαγγελματικό του βήμα μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, αφήνοντας να εννοηθεί πως το τηλεοπτικό δίδυμο θα συνεχίσει την κοινή του πορεία σε νέο τηλεοπτικό σταθμό.
Αρχικά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος έκανε έναν απολογισμό της σεζόν, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα και την πορεία της εκπομπής. «Ήταν μια καλή σεζόν, πήγαν καλύτερα τα πράγματα απ’ ότι τα περίμενα. Από την άποψη ότι υπήρχαν λιγότερες δυσκολίες και καλύτερη τηλεθέαση. Από δω και στο εξής θα κάνουμε ένα καλό καλοκαίρι, θα ξεκουραστούμε και από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός».
Στη συνέχεια, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του και τις πληροφορίες που θέλουν τον ίδιο και τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου να αποχωρούν από την ΕΡΤ, ο παρουσιαστής επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, χωρίς όμως να κρύψει ότι σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις.
«Γελάω γιατί, απλώς, θέλω να πω ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω και γω λίγο καλύτερα. Θα είμαστε στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο ήταν εξαιρετικό και υπέροχο».
Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία του με τη δημόσια τηλεόραση, κάνοντας λόγο για μία από τις πιο δημιουργικές περιόδους της επαγγελματικής του διαδρομής. «Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα. Ήταν πέντε χρόνια πολύ ωραία και πολύ δημιουργικά».
Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί πως η φιλοσοφία της εκπομπής δεν πρόκειται να αλλάξει σημαντικά, παρά τη μετακίνησή της σε νέο τηλεοπτικό περιβάλλον.
«Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή. Πάντα στις αποφάσεις ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά».











