Στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» στο OPEN και τον Σαράντη Μαριεττή μίλησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, αναφερόμενος μεταξύ άλλων στο φινάλε της φετινής τηλεοπτικής σεζόν αλλά και στη συνέχεια της εκπομπής του μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου.
Ο παρουσιαστής περιέγραψε τα συναισθήματα που συνοδεύουν κάθε τέλος σεζόν, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Πάντα όταν τελειώνει μια σεζόν, τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα. Σε οποιαδήποτε νέα αρχή, έχεις δημιουργικό άγχος, αγωνία… Έχεις πεταλούδες στο στομάχι!».
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη στάση που έχει η ομάδα απέναντι στα νούμερα τηλεθέασης, λέγοντας: «Εμείς, από την πρώτη μέρα στην ΕΡΤ, βλέπαμε τα νούμερα τηλεθέασης, δεν τα αγνοήσαμε ποτέ, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι.»
Όσον αφορά την επόμενη τηλεοπτική χρονιά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος κράτησε χαμηλούς τόνους, ξεκαθαρίζοντας πως δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές: «Την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε σχεδόν καμία αλλαγή. Μικρά πράγματα θα αλλάξουν, η εκπομπή θα είναι αυτή που ξέρουμε τόσα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά.











