Instagram

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Μιλά για το τέλος από την ΕΡΤ – «Τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα»

Ο παρουσιάστης μίλησε για το φινάλε της σεζόν στην ΕΡΤ, τα συναισθήματα της αποχώρησης και τα σχέδια για την επόμενη χρονιά.

Στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» στο OPEN και τον Σαράντη Μαριεττή μίλησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, αναφερόμενος μεταξύ άλλων στο φινάλε της φετινής τηλεοπτικής σεζόν αλλά και στη συνέχεια της εκπομπής του μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου.

Ο παρουσιαστής περιέγραψε τα συναισθήματα που συνοδεύουν κάθε τέλος σεζόν, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Πάντα όταν τελειώνει μια σεζόν, τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα. Σε οποιαδήποτε νέα αρχή, έχεις δημιουργικό άγχος, αγωνία… Έχεις πεταλούδες στο στομάχι!».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη στάση που έχει η ομάδα απέναντι στα νούμερα τηλεθέασης, λέγοντας: «Εμείς, από την πρώτη μέρα στην ΕΡΤ, βλέπαμε τα νούμερα τηλεθέασης, δεν τα αγνοήσαμε ποτέ, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι.»

Όσον αφορά την επόμενη τηλεοπτική χρονιά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος κράτησε χαμηλούς τόνους, ξεκαθαρίζοντας πως δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές: «Την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε σχεδόν καμία αλλαγή. Μικρά πράγματα θα αλλάξουν, η εκπομπή θα είναι αυτή που ξέρουμε τόσα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Cookies