Instagram

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Το επικό σχόλιο ύστερα από το βίντεο της Μαρίας Ηλιάκη με τον Νίκο Μουτσινά

Η ατάκα του στον αέρα του «Buongiorno» μετά το reunion των δυο παρουσιαστών.

Η Μαρία Ηλιάκη και ο Νίκος Μουτσινάς συναντήθηκαν ξανά μετά από αρκετά χρόνια και αποφάσισαν να μοιραστούν τη στιγμή με τους διαδικτυακούς τους φίλους, ανεβάζοντας κοινά βίντεο στα social media που γρήγορα τράβηξαν την προσοχή. Οι δύο παρουσιαστές, που είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν στο «Δέστε τους», έδειξαν πως διατηρούν ακόμα τη γνωστή τους χημεία και την άνεση στον μεταξύ τους διάλογο.

Στο βίντεο που δημοσίευσαν, η Μαρία Ηλιάκη φαίνεται να λέει χαριτολογώντας: «Μετά από τόσα χρόνια, να μην κάνω καμιά καλή πράξη;», με τον Νίκο Μουτσινά να της απαντά στο ίδιο παιχνιδιάρικο ύφος: «Δε χρειάζεται, σε περπατάω εγώ, μου κάνεις τη χαρούμενη…». Οι ατάκες τους, γεμάτες χιούμορ και οικειότητα, θύμισαν στο κοινό την εποχή της κοινής τηλεοπτικής τους παρουσίας.

Το στιγμιότυπο δεν άργησε να σχολιαστεί και στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA, όπου ο Δημήτρης Ουγγαρέζος πήρε τον λόγο και σχολίασε με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη συνάντηση:

«Είχαν τσακωθεί; Αυτό θέλω να μάθω εγώ. Άμα τα βρίσκουν οι παλιοί φίλοι… Εγώ προτείνω τα επόμενα να είναι Φώτης και Μαρία. Και Καινούργιου – Μπάρκα θα έβλεπα ξανά εγώ. Αυτό να το δούμε, ρε παιδί μου. Δεν είχαν συνεργαστεί, είχανε μαλώσει όμως».

Cookies