Στην εκπομπή «Super Κατερίνα» στον ALPHA βρέθηκε καλεσμένη την Τρίτη 24/6 η Μαρία Κίτσου, με αφορμή τη συμμετοχή της στη θεατρική παράσταση «Οικογένεια Τσεκμέ», και μίλησε ανοιχτά τόσο για την προσωπική της ζωή όσο και για τη σχέση της με την κωμωδία και το θέατρο.
Η δημοφιλής ηθοποιός αναφέρθηκε στις σχέσεις της, τονίζοντας πως για εκείνη δεν έχει σημασία να βρίσκεται σε «πρώτη ή δεύτερη θέση», αλλά να νιώθει μοναδική στη ζωή του συντρόφου της. Όπως είπε, αυτό είναι ένα συναίσθημα που έχει βιώσει σε όλες τις σχέσεις της και νιώθει τυχερή γι’ αυτό, καθώς της δίνει ασφάλεια και πληρότητα.
«Η κοσμοθεωρία μου στις σχέσεις δεν είναι να είμαι πρώτη ή δεύτερη. Είναι να είμαι η μοναδική στη ζωή του. Το έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα σε όλες μου τις σχέσεις. Είμαι πολύ τυχερή σε αυτό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην εμπειρία της από την κωμωδία και τη διαφορά της με το δράμα, τονίζοντας την άμεση αντίδραση του κοινού: «Το τρομερό που συμβαίνει στην κωμωδία, που δεν συμβαίνει στο δράμα, που υπάρχει άμεση ανταπόκριση του αστείου, του χειροκροτήματος, του γέλιου του κοινού. Στην κωμωδία το καταλαβαίνεις από την ησυχία που θα κάνουνε, από το χειροκρότημα στο τέλος, εκεί είναι άμεσο. Για μένα είναι πραγματικά δώρο αυτό που συνέβη».
Η Μαρία Κίτσου παραδέχτηκε επίσης πως απολαμβάνει ιδιαίτερα τις προκλήσεις και το «τσαλάκωμα» πάνω στη σκηνή: «Μου αρέσει να τσαλακώνομαι εν τω μεταξύ, μου αρέσουν οι νέες προκλήσεις, οπότε όλο αυτό ήταν κάτι καινούριο, γιατί βαριέμαι, η αλήθεια είναι, τα ίδια και τα ίδια. Νομίζω ότι ήμουνα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για το κοινό, δεν το περιμένανε».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στη δυσκολία της κωμωδίας σε σχέση με το δράμα: «Το να κάνεις τον άλλον να γελάσει από το να συγκινηθεί, είναι πολύ πιο δύσκολο. Δεν γελάει ο κόσμος εύκολα, πρέπει να είναι πολύ πετυχημένο το αστείο. Φυσικά και το να κάνεις τον κόσμο να κλάψει είναι πάρα πολύ δύσκολο και να τον ανατριχιάσεις και να τον συγκλονίσεις και να συμπάσχει μαζί σου».
Η ίδια σημείωσε και τη διαφορετική αντίδραση του κοινού ανά περιοχή: «Στην επαρχία ο κόσμος το έχει πολύ περισσότερη ανάγκη το γέλιο και έχει έναν αυθορμητισμό και γελάει πολύ πιο εύκολα. Εδώ στην Αθήνα είμαστε πιο μαζεμένοι».
Κλείνοντας, μίλησε για την αγάπη της προς την υποκριτική και την ανάγκη συνεχούς εξέλιξης: «Ζω για το τσαλάκωμα, τη μεταμόρφωση, δεν έχει σημασία, δηλαδή ο ηθοποιός πρέπει να δοκιμάζεται στα πάντα».











