Μια ξεχωριστή αναδρομή στο παρελθόν έκανε η Μαρία Σολωμού με αφορμή τη φετινή Γιορτή του Πατέρα, αφιερώνοντας μια δημόσια και ιδιαίτερα τρυφερή ευχή στον πρώην σύντροφό της, Μάριο Αθανασίου.
Η ηθοποιός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία του, στην οποία τον βλέπουμε να κρατά στην αγκαλιά του τον γιο τους, Αλέξανδρο, όταν εκείνος ήταν ακόμη παιδί.
Η Μαρία Σολωμού και ο Μάριος Αθανασίου υπήρξαν ζευγάρι από το 2004 έως το 2009 και απέκτησαν μαζί τον γιο τους, τον 20χρονο σήμερα Αλέξανδρο. Παρά τον χωρισμό τους, οι δυο τους διατηρούν άριστες σχέσεις όλα αυτά τα χρόνια, έχοντας ως βασική προτεραιότητα την ανατροφή και την ευημερία του παιδιού τους.
Μέσα από την ανάρτησή της, η ηθοποιός μοιράστηκε και την ιστορία πίσω από τη συγκεκριμένη φωτογραφία, αποκαλύπτοντας πως την έχει «κλέψει» από τον πρώην σύντροφό της και τη διατηρεί μέχρι σήμερα σε περίοπτη θέση στο σπίτι της.
«Αυτή τη φωτογραφία του την έχω κλέψει. Την έχω με μαγνητάκια, πάω στο ψυγείο… Τους έχω σε πάρα πολλές φάσεις, σε διάφορες ηλικίες, αλλά αυτή η φωτογραφία έχει κάτι ξεχωριστό! Κάθε φορά που μιλάμε στο τηλέφωνο μου επαναλαμβάνει: “Μη φανταστείς ότι έχω ξεχάσει ότι την έχεις πάρει, τη θέλω πίσω!”» έγραψε με χιούμορ η Μαρία Σολωμού, ολοκληρώνοντας το μήνυμά της με την ευχή: «Happy Father’s Day».
Η ανάρτηση της ηθοποιού συγκέντρωσε αμέσως θετικά σχόλια από τους διαδικτυακούς της φίλους.τους ζωή και τον γιο τους.











