Μια ξεχωριστή ημέρα είναι η χθεσινή 25/6 για τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τον Θέμη Σοφό, καθώς συμπλήρωσαν 15 χρόνια γάμου, έχοντας δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια μια αγαπημένη και δεμένη οικογένεια.
Με αφορμή την επέτειό τους, η παρουσιάστρια του ALPHA θέλησε να μοιραστεί τη χαρά της με τους διαδικτυακούς της φίλους, δημοσιεύοντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram δύο φωτογραφίες από την ημέρα του γάμου τους.
Στη λεζάντα της ανάρτησης, η Σταματίνα έκανε μια τρυφερή εξομολόγηση για τη σχέση τους και τα χρόνια που έχουν περάσει μαζί.
«15 χρόνια πριν… Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος. Κι όμως, όταν σκέφτομαι όλα όσα έχουμε ζήσει μαζί, νιώθω πως μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια χωράει μια ολόκληρη ζωή. Τόσες στιγμές, τόσες αναμνήσεις, τόσα συναισθήματα… Εύχομαι πάνω απ’ όλα να είμαστε υγιείς και αγαπημένοι. Να συνεχίσουμε μαζί όπως είμαστε στα εύκολα και στα δύσκολα και να καμαρώνουμε τα παιδάκια μας να μεγαλώνουν ευτυχισμένα και να πραγματοποιούν τα όνειρά τους…», έγραψε χαρακτηριστικά.
Η ανάρτησή της συγκέντρωσε μέσα σε λίγη ώρα χιλιάδες likes και δεκάδες ευχές από φίλους, συνεργάτες και διαδικτυακούς ακολούθους, οι οποίοι ευχήθηκαν στο ζευγάρι να συνεχίσει να πορεύεται με αγάπη, υγεία και οικογενειακή ευτυχία.
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και ο Θέμης Σοφός έχουν επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια να κρατούν χαμηλούς τόνους στην προσωπική τους ζωή, δίνοντας προτεραιότητα στην οικογένειά τους και στα τρία παιδιά τους. Παρά τις απαιτητικές επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, έχουν καταφέρει να διατηρήσουν μια ισορροπημένη καθημερινότητα, με την παρουσιάστρια να μην κρύβει ποτέ πόσο σημαντική είναι για εκείνη η στήριξη του συζύγου της.











