Τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του συνεχίζει να δίνει ο Σταύρος Φλώρος, περίπου ενάμιση μήνα μετά τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη στον Άγιο Δομίνικο. Ο νικητής του Survivor παραμένει νοσηλευόμενος σε νοσοκομείο των Ηνωμένων Πολιτειών, με την ιατρική ομάδα να εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξη για την πορεία της υγείας του.
Σύμφωνα με όσα μετέφεραν οι γονείς του στην εκπομπή «Live News» στο MEGA, έχει ήδη προγραμματιστεί ένα ακόμη κρίσιμο χειρουργείο για τις 9 Ιουλίου. Εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά, τότε οι γιατροί θα επανεκτιμήσουν συνολικά την κατάστασή του, ώστε να αποφασιστεί αν μπορεί να επιστρέψει στην Ελλάδα για να συνεχίσει εδώ το στάδιο της αποκατάστασής του.
Η μητέρα του ανέφερε πως ο Σταύρος εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πόνο, αν και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, ενώ κάνει ήδη τα πρώτα βήματα κινητοποίησης στο δεξί του πόδι. Όπως είπε, η επερχόμενη επέμβαση αφορά την αφαίρεση μεταλλικών στοιχείων που έχουν τοποθετηθεί στο πόδι του, με στόχο τη σταδιακή αποκατάσταση της λειτουργικότητας.
Ο πατέρας του από την πλευρά του τόνισε πως πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο και υπομονή, περιγράφοντας την κατάσταση ως έναν «αγώνα διαρκείας» που βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.
Παρά τις δυσκολίες, η οικογένεια του Σταύρου Φλώρου περιγράφει έναν άνθρωπο που εξακολουθεί να δείχνει δύναμη και ψυχραιμία. Η μητέρα του σημείωσε ότι υπάρχουν στιγμές ψυχολογικής κόπωσης, όμως ο ίδιος παραμένει μαχητικός, με τους γιατρούς να εκτιμούν πως η πορεία του μπορεί να έχει θετική εξέλιξη με τον χρόνο και τη σωστή αποκατάσταση.
Όπως έγινε επίσης γνωστό, πριν από λίγες ημέρες χρειάστηκε να υποβληθεί εκ νέου σε μικρή επέμβαση στο αριστερό πόδι, όταν παρουσιάστηκε αιμορραγία, η οποία αντιμετωπίστηκε άμεσα από το ιατρικό προσωπικό.
Η επόμενη φάση της αποκατάστασης θα εξαρτηθεί από την πορεία του χειρουργείου στις 9 Ιουλίου, με την οικογένεια να ελπίζει ότι τους επόμενους μήνες θα μπορέσει να επιστρέψει στην Ελλάδα για να συνεχίσει τη θεραπεία του.











