Instagram

Στο νοσοκομείο η Ανθή Βούλγαρη μετά από έντονη αλλεργική αντίδραση – «Έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα»

Η αποκάλυψη της παρουσιάστριας στον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία ώρα MEGA».

Η Ανθή Βούλγαρη αποκάλυψε το πρωί της Τετάρτης 25/6 την απρόσμενη περιπέτεια που έζησε με την υγεία της, περιγράφοντας στον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega» τις δύσκολες ώρες που πέρασε προσπαθώντας να βρει άμεσα ιατρική βοήθεια.

Η δημοσιογράφος ανέφερε πως λίγο μετά το τέλος της εκπομπής παρατήρησε ότι είχε εμφανίσει σπυράκια σε ολόκληρο το σώμα της, γεγονός που την ανησύχησε ιδιαίτερα, καθώς φοβήθηκε ότι επρόκειτο για έντονη αλλεργική αντίδραση.

«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα. Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ», είπε αρχικά η Ανθή Βούλγαρη.

Στη συνέχεια περιέγραψε την προσπάθειά της να βρει γιατρό, τονίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. Όπως αποκάλυψε, αρχικά απευθύνθηκε στο Κέντρο Υγείας Κορωπίου, όπου ενημερώθηκε ότι εφημέρευε γενικός ιατρός και όχι δερματολόγος.

«Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η περιπέτειά της όμως δεν σταμάτησε εκεί, καθώς στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο Νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός», όπου βρέθηκε αντιμέτωπη με μεγάλη αναμονή. «Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στον δρόμο. Φτάνω και απ’ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6», είπε η δημοσιογράφος.

Τελικά κατάφερε να βρει γιατρό στη Νέα Σμύρνη, ο οποίος τη βοήθησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Όπως αποκάλυψε, πρόκειται για αλλεργική αντίδραση, πιθανότατα σε κάποια τροφή ή άλλο παράγοντα, ενώ οι γιατροί της συνέστησαν να ξεκουραστεί για μία εβδομάδα.

«Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα. Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα. Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη;», είπε με χιούμορ.

Η Ανθή Βούλγαρη στάθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας, υπογραμμίζοντας πως το πρόβλημα δεν αφορά τη δική της περίπτωση αλλά τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλοί πολίτες όταν χρειάζονται άμεσα ιατρική φροντίδα.

«Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας», τόνισε

Cookies