NDP PHOTOS

Βασίλης Μπισμπίκης: «Θα μπορούσα να είμαι στη φυλακή ή νεκρός» – Η συγκλονιστική εξομολόγηση για τη ζωή του

Ο ηθοποιός μίλησε για τις δύσκολες στιγμές της ζωής του, τη δύναμη του θεάτρου, τη σχέση με τον γιο του και τη δημοσιότητα.

Μια από τις πιο προσωπικές και ειλικρινείς συνεντεύξεις του έδωσε ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος βρέθηκε καλεσμένος στη διαδικτυακή εκπομπή «FACES» του Flash.gr με την Εύη Φραγκάκη. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για τη διαδρομή του, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη ζωή, αλλά και για όσα τον διαμόρφωσαν ως άνθρωπο και καλλιτέχνη.

Από τα πρώτα κιόλας λεπτά της συνέντευξης, ο Βασίλης Μπισμπίκης θέλησε να ξεκαθαρίσει πως η εικόνα που έχει διαμορφώσει το κοινό μέσα από τους ρόλους του δεν αντικατοπτρίζει τον πραγματικό του χαρακτήρα.

«Δεν είμαι αυτός που βλέπουν στους ρόλους», ανέφερε χαρακτηριστικά, εξηγώντας πως πίσω από τους σκληρούς ή ιδιαίτερους χαρακτήρες που έχει υποδυθεί βρίσκεται ένας άνθρωπος που αγαπά την τέχνη, τη δημιουργία και την απλή καθημερινότητα.

Ο ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στη σχέση του με το θέατρο, το οποίο, όπως είπε, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του εδώ και δεκαετίες. «Από τα 25 μέχρι τώρα δεν έχω σταματήσει να ζω από το θέατρο και την τέχνη μου», δήλωσε, τονίζοντας ότι, παρά τις δυσκολίες και τις ανασφάλειες που μπορεί να υπάρχουν στον χώρο, ποτέ δεν σκέφτηκε να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Συγκλονισμό προκάλεσε, ωστόσο, η αναφορά του στα δύσκολα χρόνια που προηγήθηκαν και στις επιλογές που θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει εντελώς την πορεία της ζωής του. «Θα μπορούσα να είμαι ή σε φυλακή ή σε ιδρύματα ή νεκρός», εξομολογήθηκε, παραδεχόμενος πως η τέχνη λειτούργησε ως σωτήρια διέξοδος, δίνοντάς του σκοπό, κατεύθυνση και τη δύναμη να ξεφύγει από δύσκολες καταστάσεις.

Μιλώντας για τη στάση ζωής που έχει διαμορφώσει μέσα από τις εμπειρίες του, ο Βασίλης Μπισμπίκης υποστήριξε πως ο πόνος είναι ένα αναπόφευκτο κομμάτι της ανθρώπινης ύπαρξης και μπορεί να γίνει πηγή κατανόησης για τους άλλους. «Οι άνθρωποι από τη στιγμή που αποφεύγουν να πονέσουν, δεν μπορούν να έχουν ενσυναίσθηση», είπε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας την άποψή του για τη σημασία της εμπειρίας και της ευαισθησίας στις ανθρώπινες σχέσεις.

Αναφερόμενος στη δημοσιότητα, ο ηθοποιός εξήγησε πως δεν υπήρξε ποτέ αυτοσκοπός για εκείνον, χαρακτηρίζοντάς την περισσότερο ως ένα «αναγκαίο κακό» που συνοδεύει το επάγγελμά του. Όπως είπε, προσπαθεί να παραμένει πιστός στον εαυτό του, χωρίς να επηρεάζεται από την εικόνα που διαμορφώνεται προς τα έξω.

Ξεχωριστή θέση στη συνέντευξη είχε και ο γιος του, για τον οποίο μίλησε με ιδιαίτερη τρυφερότητα. «Έχω εμπιστοσύνη στον γιο μου, έχει αποδοχή από εμένα, αγάπη και την εμπιστοσύνη μου γιατί την έχει κερδίσει. Δεν φοβάμαι για εκείνον. Φοβάμαι για την κοινωνία και τους ανθρώπους που συναναστρέφεται», ανέφερε, εκφράζοντας την ανησυχία του για το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγαλώνουν σήμερα τα παιδιά.

Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ – «Με έχει πληγώσει όλη αυτή η ιστορία»

Η πολυετή φιλία και κουμπαριά 45 χρόνων που κατέρρευσε όταν ο ηθοποιός διαπίστωσε ότι υπήρξε υπεξαίρεση χρημάτων μέσα από την επαγγελματική τους συνεργασία.

Cookies