Instagram

Αγγελική Νικολούλη: Η ανακοίνωση για το «Φως στο Τούνελ» στην τελευταία της εκπομπή

Το μήνυμα της παρουσιάστριας στο φινάλε της σεζόν.

Με την τελευταία εκπομπή για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν επέστρεψε το βράδυ της Παρασκευής (26/6) η Αγγελική Νικολούλη, αποχαιρετώντας το κοινό του «Φως στο Τούνελ» και ανανεώνοντας το ραντεβού για το φθινόπωρο στο MEGA.

Η δημοσιογράφος καλωσόρισε τους τηλεθεατές, ανακοινώνοντας πως η εκπομπή ολοκληρώνει τον φετινό της κύκλο, ενώ προανήγγειλε πως το τελευταίο επεισόδιο θα επικεντρωθεί σε πολύκροτες υποθέσεις που παραμένουν ανοιχτές.

«Καλησπέρα. Αυτή, φίλοι μου, είναι η τελευταία εκπομπή του “Τούνελ” για την τηλεοπτική χρονιά. Το φθινόπωρο, πρώτα ο Θεός, θα εγκαινιάσουμε την 32η τηλεοπτική σεζόν εδώ, στο MEGA, με τη δική σας πάνω απ’ όλα τη βοήθεια.

Επόμενο είναι, λοιπόν, αυτή τη νύχτα να τα βάλουμε όλα κάτω σε πολύκροτες ιστορίες, όπου η έρευνα των αρχών έχει παγώσει, να δούμε τα κενά και να φέρουμε κυριολεκτικά τα πάνω κάτω με κάτι απλό. Με το να επιστρέψουμε στον τόπο του εγκλήματος», είπε χαρακτηριστικά στην έναρξη της εκπομπής.

Cookies