Με μια μακροσκελή και ιδιαίτερα συναισθηματική ανάρτηση στο Instagram αποχαιρέτησε τον ρόλο του πατέρα Νικόλαου ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος, λίγες ώρες μετά το μεγάλο φινάλε της σειράς του ALPHA, Άγιος Έρωτας.
Ο γνωστός ηθοποιός, που ενσάρκωσε τον ρόλο για δύο ολόκληρα χρόνια, μοιράστηκε δημόσια την ευγνωμοσύνη του για το τηλεοπτικό αυτό ταξίδι, ευχαριστώντας όλους όσοι στάθηκαν δίπλα του μπροστά και πίσω από τις κάμερες.
«Δύο χρόνια πριν, ξεκίνησε ένα ταξίδι που κανείς μας δεν ήξερε πού θα οδηγήσει. Ένας άνθρωπος που βρέθηκε πολλές φορές αντιμέτωπος με το σκοτάδι, με τα λάθη, τις αμφιβολίες και τις πληγές του, αναζητώντας πεισματικά έναν δρόμο προς το φως. Σήμερα αποχαιρετώ τον πατέρα Νικόλαο με ευγνωμοσύνη. Για όσα μου χάρισε ως ρόλος, για όσα με δίδαξε ως άνθρωπο και για όσα μοιραστήκαμε μαζί σας αυτά τα δύο χρόνια».
Στην ίδια ανάρτηση δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους τους συντελεστές της παραγωγής, από τους σεναριογράφους και τον σκηνοθέτη μέχρι τους τεχνικούς και την ομάδα παραγωγής, υπογραμμίζοντας τη συλλογική προσπάθεια πίσω από τη σειρά.
«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ανθρώπους που βρέθηκαν μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Τους συναδέλφους μου, τους σκηνοθέτες, τους τεχνικούς, τους ανθρώπους της παραγωγής και όλους όσοι εργάστηκαν με αφοσίωση για να γεννηθεί και να ταξιδέψει αυτή η ιστορία μέχρι τα σπίτια σας». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στους δημιουργούς της σειράς, αλλά και στον σκηνοθέτη, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας και της καλλιτεχνικής εμπιστοσύνης που υπήρξε καθ’ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Ξεχωριστή θέση στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του είχε και το κοινό, το οποίο ευχαρίστησε θερμά για την αγάπη και τη στήριξη που έδειξε στη σειρά και στον ρόλο του. «Πάνω απ’ όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω εσάς. Για την αγάπη, την εμπιστοσύνη και τη συγκίνηση που μας χαρίσατε. Γιατί αυτό που ξεκίνησε ως μια ιστορία, έγινε τελικά μια συνάντηση».
Κλείνοντας, ο ηθοποιός στάθηκε στη βαθύτερη φιλοσοφία του ρόλου και της ζωής, σημειώνοντας πως κανείς δεν μένει αλώβητος από τις δυσκολίες, αλλά σημασία έχει να συνεχίζει με φως και πίστη. «Γιατί στο τέλος της ημέρας κανείς δεν βγαίνει αλώβητος από τη ζωή. Όλοι χάνουμε κάτι, όλοι πληγωνόμαστε, όλοι αμφιβάλλουμε. Ίσως η μεγαλύτερη δικαίωση να είναι να συνεχίζεις να αγαπάς, να πιστεύεις και να προχωράς, χωρίς να αφήσεις το σκοτάδι να σε κάνει ίδιο με αυτό. Ο πατέρας Νικόλαος ολοκληρώνει το ταξίδι του. Εγώ κρατώ το φως που άφησε πίσω του.
Με αγάπη και ευγνωμοσύνη,
Δημήτρης Γκοτσόπουλος».











