Instagram

Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Ο Βασίλης Μπισμπίκης μάς τσουβαλιάζει – Το θεωρώ άδικο και προσβλητικό»

Ο παρουσιαστής σχολίασε τις δηλώσεις του ηθοποιού για τους δημοσιογράφους και το «τσουβάλιασμα» των media.

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος σχολίασε δημόσια τις πρόσφατες δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η τηλεόραση και οι δημοσιογράφοι, παίρνοντας θέση για την έντονη κριτική και το «τσουβάλιασμα» που, όπως είπε, συχνά γίνεται στα media.

Ο παρουσιαστής ανέφερε πως κατανοεί την αντίδραση του ηθοποιού, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Καταλαβαίνω ότι έχει καεί με το χυλό και φοβάται και το γιαούρτι».

Στη συνέχεια πρόσθεσε πως, εφόσον ο Βασίλης Μπισμπίκης εξακολουθεί να ενοχλείται από τον σχολιασμό που έχει δεχτεί, θα ήταν πιο δίκαιο να αναφερθεί σε συγκεκριμένα πρόσωπα και όχι γενικά: «Αν θέλει κάτι, να μας πει… ο Ουγγαρέζος, η Κατερίνα, ο Άρης, αυτό…».

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος υπογράμμισε επίσης ότι δεν θεωρεί σωστό να μπαίνουν όλοι οι δημοσιογράφοι σε ένα «πακέτο», τονίζοντας: «Γιατί από ένα σημείο και μετά μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό».

Κλείνοντας, σημείωσε πως δεν προχώρησε σε σχόλια από πρόθεση επίθεσης, αλλά ως απάντηση σε μια δημόσια τοποθέτηση που τον αφορούσε, επισημαίνοντας: «Δεν ξύπνησα ένα πρωί και είπα ότι θα σχολιάσω τον Βασίλη Μπισμπίκη».

Cookies