Instagram

Φαίη Σκορδά: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τηλεθεατές» – Ο αποχαιρετισμός και η υπόσχεση που έδωσε στον εαυτό της

Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε το «Buongiorno» στο Mega, ευχαριστώντας συνεργάτες και τηλεθεατές για τα δύο χρόνια της εκπομπής.

Η εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA έριξε αυλαία το πρωί της Παρασκευής 26/06, με τη Φαίη Σκορδά και τους συνεργάτες της να κάθονται όλοι μαζί στον καναπέ και να κάνουν έναν απολογισμό για τα δύο χρόνια κοινής πορείας.

«Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή που συνεργαστήκαμε», είπε αρχικά η Φαίη Σκορδά στον Ανδρέα Μικρούτσικο, ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε τους τηλεθεατές, τους τεχνικούς και όλους όσοι εργάστηκαν για την εκπομπή.

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει και αποχαιρετούμε το κοινό. Θα πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που επιλέξατε να μας βάλατε στο σπίτι σας παρέα. Ευχαριστώ πολύ τους ανθρώπους πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς μας και όλα τα τμήματα του Mega, που ήταν δίπλα μας. Να ευχαριστήσω τη συντακτική ομάδα και τον πρώτο όροφο στο control.

Έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Μπορεί και να συναντηθούμε ξανά. Να ευχαριστήσω το κανάλι και τον πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη, για τη στήριξη και την επιλογή να κάνουμε αυτήν εδώ την εκπομπή. Ευχαριστώ για την πάρα πολύ ωραία συνεργασία και το Mega.

Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθείτε παίρνετε μια αίσθηση παρέας. Όλοι μας έχουμε θεματα και δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο. Να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ. Γεια σας και χαράς σας! Buongiorno!».

Cookies