Instagram

Joanne: «Μετά το The Voice ξέφυγε πολύ η κατάστασή μου – Πήρα την ψυχολόγο μου κλαίγοντας»

Σε μια εξομολόγηση ψυχής, η τραγουδίστρια περιγράφει τις κρίσεις πανικού και τη σκοτεινή περίοδο που βίωσε μετά τη συμμετοχή της στο «The Voice».

Στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno» στο MEGA μίλησε η Joanne, αναφερόμενη στο νέο της τραγούδι με τίτλο «Βίωμα», αλλά και στη δύσκολη προσωπική της διαδρομή με την κατάθλιψη και τις κρίσεις πανικού.

Η ίδια αποκάλυψε πως το τραγούδι δεν είχε αρχικά σκοπό να κυκλοφορήσει, καθώς γεννήθηκε μέσα από μια βαθιά εσωτερική ανάγκη να εκφράσει όσα ένιωθε. Όπως είπε, πρόκειται για ένα απόλυτα βιωματικό κομμάτι που αντικατοπτρίζει δύσκολες στιγμές της ζωής της.

«Είναι ένα πολύ βιωματικό τραγούδι. Δεν είχα σκοπό να το κυκλοφορήσω, το έγραψα απλά για να εκφράσω όσα νιώθω», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Joanne μίλησε και για την περίοδο μετά τη συμμετοχή της στο The Voice, περιγράφοντας τις ψυχολογικές δυσκολίες που αντιμετώπισε. Όπως εξομολογήθηκε, τα σχόλια που δεχόταν στα social media την επηρέαζαν έντονα, ενώ παράλληλα βίωνε κρίσεις πανικού και έντονη συναισθηματική πίεση. «Έγραφαν στο Twitter για το μακιγιάζ μου στο The Voice και εγώ ήμουν έτσι γιατί πάθαινα κρίσεις πανικού και έκλαιγα», είπε.

Παράλληλα, τόνισε πως η οικογένειά της δεν είχε πλήρη εικόνα της κατάστασής της, καθώς η ίδια προσπαθούσε να κρύψει τη δυσκολία που περνούσε για να μην τους στενοχωρήσει. Όπως ανέφερε, μετά το The Voice η κατάσταση επιδεινώθηκε, με τις κρίσεις να γίνονται πιο συχνές.

«Δεν είναι πως δεν με στήριξε η οικογένειά μου, απλά εγώ δεν τους άφηνα. Δεν ήθελα να δείξω στους γονείς μου πως περνάω δύσκολα για να μην τους στεναχωρήσω», σημείωσε συγκινημένη.

Cookies