Instagram

Κατερίνα Καινούργιου: Ο συγκινητικός απολογισμός στον αέρα της εκπομπής της – «Ήταν η καλύτερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου»

Η παρουσιάστρια μίλησε για την εγκυμοσύνη, τη γέννηση της κόρης της και τη νέα της ζωή ως μητέρα.

Η Κατερίνα Καινούργιου καλημέρισε τους τηλεθεατές μέσα από την εκπομπή «Super Κατερίνα» στον ALPHA και προχώρησε σε έναν ιδιαίτερα προσωπικό απολογισμό για την τηλεοπτική σεζόν που φτάνει στο τέλος της.

Η παρουσιάστρι χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά ως την πιο όμορφη της επαγγελματικής της πορείας, καθώς συνδύασε την παρουσία της στην εκπομπή με την εγκυμοσύνη και τη γέννηση του παιδιού της, γεγονός που όπως είπε της άλλαξε ολοκληρωτικά τη ζωή.

Με εμφανή συγκίνηση, η Κατερίνα Καινούργιου ανέφερε on air:

«Καλημέρα, καλό σας μεσημέρι, αγαπημένοι μου τηλεθεατές. Εδώ είμαστε ακόμα, μας ξεχνάτε; Έχουμε μέρες ακόμα, έχουμε αυτή και την άλλη εβδομάδα για να σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι. Πόσο ωραία πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν η ωραιότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Δηλαδή ήρθα εδώ έγκυος, μετά πέρασα μια πολύ όμορφη εγκυμοσύνη με εσάς όλους. Με εσάς… Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, έφερα το παιδάκι μου στον κόσμο και είναι υγιέστατο. Δηλαδή, θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Πραγματικά. Πολύ ωραία και ευχόμαστε να κλείσει και πολύ ωραία».

Η φετινή σεζόν σηματοδοτεί για την παρουσιάστρια και μια βαθιά προσωπική αλλαγή, καθώς τον Απρίλιο του 2026 έγινε για πρώτη φορά μητέρα, φέρνοντας στον κόσμο την κόρη της, Ξένια, καρπό της σχέσης της με τον Παναγιώτη Κουτσουμπή.

Από τότε, όπως έχει αφήσει να φανεί μέσα από τις δημόσιες τοποθετήσεις και τις αναρτήσεις της, η καθημερινότητά της έχει αποκτήσει νέο νόημα, με την ίδια να βιώνει έντονα συναισθήματα ευτυχίας και πληρότητας.

Cookies