Ολοκλήρωσε το τηλεοπτικό της ταξίδι στην εκπομπή «Buongiorno» στο MEGA η Νάνσυ Νικολαΐδου, στο πλευρό της Φαίης Σκορδά, με το φινάλε της εκπομπής να τη βρίσκει ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά.
Λίγες ώρες μετά την αυλαία της σεζόν, η δημοσιογράφος προχώρησε σε μια μεγάλη ανάρτηση στα social media, μέσα από την οποία περιέγραψε όλα όσα ένιωσε με το τέλος της εκπομπής.
«Είναι cool να είσαι cool – σου λέει – και ψύχραιμος και εννοείται πάντα πάμε παρακάτω και η δουλειά είναι δουλειά και όχι ζωή και ναι οκ με όλα αυτά, μόνο που σε ότι με αφορά σήμερα δεν μπορώ να είμαι ούτε cool και εννοείται ούτε και ψύχραιμη, γιατί μια εκπομπή που αγάπησα έριξε αυλαία!!!» έγραψε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε: «Τα φώτα στο “Buongiorno” μετά από δύο επιτυχημένα χρόνια έσβησαν και ακόμα ένα τηλεοπτικό ταξίδι δυστυχώς έφτασε στο τέλος του!!!»
Στην ίδια ανάρτηση, η Νάνσυ Νικολαΐδου στάθηκε ιδιαίτερα στους ανθρώπους της εκπομπής και στη σημασία των σχέσεων που δημιουργούνται πίσω από τις κάμερες: «Και επειδή τις δουλειές τις κάνουν οι άνθρωποι, οι σχέσεις, τα συναισθήματα, δεν μπορώ σήμερα να μην νιώθω περίεργα… Δεν μπορώ γιατί έχω μάθει στις δουλειές που είμαι να βάζω ψυχή, να ονειρεύομαι γι αυτές και να τις πονάω… (ναι μετά από 31 χρόνια στη δουλειά αυτή δεν έχω βάλει μυαλό)».
«Γι αυτό και πάντα στο τέλος κρατάω μόνο τις καλές στιγμές… Τα γέλια, τις γκάφες, τις επιτυχίες, την γλυκιά ρουτίνα της καθημερινότητας, την αδημονία για να πάνε όλα τέλεια, τις κουβέντες με την ομάδα μπροστά και πίσω από τις κάμερες… Θέλω να πω, λοιπόν, σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ και είμαι σίγουρη πως κάπου, κάπως, κάποτε θα ξανα συναντηθούμε…» πρόσθεσε.
Τέλος, δεν παρέλειψε να απευθυνθεί και στη Φαίη Σκορδά, σημειώνοντας: «Όσο για σένα Φαίη μου, η μεγαλύτερη επιτυχία σου είναι ότι έχεις καταφέρει να κοιτάς στα μάτια τους συνεργάτες σου από την πρώτη μέρα μέχρι και την τελευταία και αυτή είναι μεγάλη νίκη!!!».
Κλείνοντας την ανάρτησή της έγραψε: «It’s a wrap…».











