Η Χριστίνα Λαμπίρη παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» και μίλησε ανοιχτά για τον επαγγελματικό της καημό να βρεθεί κάποια στιγμή στη δημόσια τηλεόραση, αλλά και για παλαιότερες τοποθετήσεις της που είχαν προκαλέσει συζητήσεις.
«Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ. Όσο manifest κι αν έχω κάνει, δεν μου ‘χει κάτσει. Κάτι δεν κάνω σωστά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια πρόσθεσε με έμφαση πως ξεχωρίζει συγκεκριμένες εκπομπές της δημόσιας τηλεόρασης: «Φυσικά και αγαπώ την εκπομπή που κάνουν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, που θεωρώ ότι είναι υπόδειγμα τηλεοπτικής εκπομπής».
Παράλληλα εξήγησε τη δική της θέση για την ψυχαγωγία στην τηλεόραση: «Είναι μια ψυχαγωγική εκπομπή άλλωστε εγώ δεν πιστεύω στο infotainment καθόλου». Για τη δημόσια τηλεόραση σημείωσε επίσης: «Η δημόσια τηλεόραση, για μένα, είναι prestige παρά το γεγονός ότι κάποια στιγμή το ‘χα πει δημόσια και ένιωσα την κατακραυγή των εκπομπών».
Και συνέχισε, ξεκαθαρίζοντας τη στάση της: «Δεν είπα ότι δεν ευγνωμονώ το μέσο που μου έδωσε την ευκαιρία να ξεχωρίσω και να κάνω καλά τη δουλειά μου».
Κλείνοντας, υπογράμμισε τη διαφορά που θεωρεί ότι έχει η ΕΡΤ σε σχέση με τα ιδιωτικά κανάλια: «Η δημόσια τηλεόραση, όμως, έχει την άνεση να κάνει μια τηλεόραση που πιστεύω ακράδαντα ότι πάρα πολλοί συνάδελφοι θα ήθελαν να την κάνουν αλλά δεν τους επιτρέπεται».











