Instagram

Ζέτα Μακρυπούλια: Η ανάρτηση μετά το φινάλε το «Ρουκ Ζουκ» – «Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα»

Η παρουσιάστρια ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξη και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστροφής της.

Με μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Ζέτα Μακρυπούλια αποχαιρέτησε τη φετινή τηλεοπτική σεζόν του«Ρουκ Ζουκ», το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια και ηθοποιός έκανε έναν σύντομο απολογισμό της πορείας του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, το οποίο συμπλήρωσε εννέα χρόνια στον τηλεοπτικό αέρα, ευχαριστώντας το κοινό για την αγάπη και τη στήριξη που έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια.

«Μια ακόμη χρονιά γεμάτη Rouk Zouk έφτασε στο τέλος της! Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα! Άπειρες ομάδες, πάνω από 1.500 επεισόδια! Το “ευχαριστώ” είναι πλέον λίγο, όμως δεν υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για όλη αυτή την αγάπη που έχουμε λάβει! Εμείς μέσα από αυτό το παιχνίδι γίναμε και πάλι παιδιά και διασκεδάσαμε πολυυυυ! Ελπίζουμε το ίδιο και για όλους εσάς! Καλό καλοκαίρι! Μην ξεχνάτε ποτέ να παίζετε σαν μικρά παιδιά!», έγραψε αρχικά.

Στη συνέχεια άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο τηλεπαιχνίδι, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.

«Τώρα για το μέλλον… Θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει…. Εκ μέρους όλης της ομάδας του Rouk Zouk, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ανάρτησή της συγκέντρωσε μέσα σε λίγη ώρα χιλιάδες likes και δεκάδες σχόλια από τηλεθεατές, οι οποίοι της ευχήθηκαν καλό καλοκαίρι και εξέφρασαν την επιθυμία να τη δουν ξανά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες την επόμενη σεζόν.

Cookies