NDP PHOTOS

Νίκος Μουτσινάς και Μαρία Ηλιάκη σε ένα απολαυστικό reunion – «Χάρηκες που με είδες;»

Οι δύο παρουσιαστές συναντήθηκαν ξανά μετά από χρόνια και μοιράστηκαν ένα απολαυστικό βίντεο στο Instagram.

Μια συνάντηση που έκανε τους τηλεθεατές να γυρίσουν πίσω στα χρόνια του «Δέστε τους» μοιράστηκαν ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη μέσα από τα social media.

Οι δύο αγαπημένοι παρουσιαστές συναντήθηκαν ξανά μετά από αρκετό καιρό και δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη. Με ένα χιουμοριστικό βίντεο στο Instagram, απέδειξαν πως η χημεία και τα πειράγματα που τους χαρακτήριζαν στην τηλεόραση παραμένουν αναλλοίωτα στον χρόνο.

Στο βίντεο που δημοσίευσαν, ο Μουτσινάς και η Ηλιάκη αντάλλαξαν ατάκες γεμάτες χιούμορ, προκαλώντας κύμα νοσταλγίας στους διαδικτυακούς τους φίλους.

«Όχι, δεν θέλω να με πας», ακούγεται να λέει αρχικά ο Νίκος με τη Μαρία να του απαντά: «Γιατί; Εδώ και τόσα χρόνια να μην κάνουμε και κάτι…» Ο παρουσιαστής συνέχισε στο ίδιο κλίμα, λέγοντας: «Δεν χρειάζεται να την κάνεις, εγώ σε πάω, εγώ σε περπατάω. Που κάνεις τη χαρούμενη, άντε».

Λίγο πριν αποχαιρετιστούν, οι δυο τους χάρισαν ακόμη μία απολαυστική στιγμή στους followers τους. «Χάρηκες που με είδες;», ρώτησε ο Μουτσινάς. «Εσύ;», του απάντησε η Ηλιάκη. «Πολύ», είπε εκείνος χωρίς δεύτερη σκέψη. Με τη γνωστή παρουσιάστρια να σχολιάζει γελώντας: «Α, και εγώ. Ωραία».

Βέβαια, ο Νίκος Μουτσινάς δεν έχασε την ευκαιρία να συνεχίσει το πείραγμα μέχρι το τέλος. «Δεν έχεις καλό ήλιο, για πήγαινε από δω».

Cookies