Στη γενέτειρά του, τη Θεσσαλονίκη, επιστρέφει ο Αντώνης Ρέμος, λίγο πριν από τη μεγάλη επετειακή συναυλία του για τα 30 χρόνια παρουσίας του στη δισκογραφία. Ο δημοφιλής ερμηνευτής μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους ένα συγκινητικό βίντεο, μέσα από το οποίο «περπατά» σε αγαπημένες γωνιές της πόλης που τον μεγάλωσε.
Στο βίντεο, ο Αντώνης Ρέμος κάνει στάσεις σε εμβληματικά σημεία της Θεσσαλονίκης, με χαρακτηριστικότερο τον Λευκό Πύργο στην παραλία, εκεί όπου αναμένεται να πραγματοποιηθεί και η επετειακή του συναυλία, σε μια βραδιά αφιερωμένη στη διαδρομή του στο ελληνικό τραγούδι.
Ο ίδιος προχώρησε και σε μια ιδιαίτερα τρυφερή ανάρτηση, ανακαλώντας μνήμες από τα παιδικά του χρόνια και την πορεία του μέχρι σήμερα, στέλνοντας παράλληλα ανοιχτή πρόσκληση στο κοινό του.
«Αυτούς τους δρόμους περπάτησα παιδί. Εγώ και τα όνειρά μου. Σήμερα δεν είμαι πια μόνος. 30 χρόνια στο τραγούδι γνώρισα όλους και όλες εσάς, με βάλατε στα σπίτια σας και στις καρδιές σας. Είστε οι φίλοι μου! Σας προσκαλώ όλους στη γιορτή μου, στην πόλη που αγαπώ, στη Θεσσαλονίκη μου», έγραψε χαρακτηριστικά.
Η μεγάλη συναυλία του Αντώνη Ρέμου στη Θεσσαλονίκη είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2026, στην παραλία της πόλης, σε μια βραδιά που αναμένεται να είναι επετειακή και ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά.











