Η Έφη Αλεβίζου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» με τη Μαρία Ηλιάκη και τον Κρατερό Κατσούλη στην ΕΡΤ, μιλώντας για την επαγγελματική της διαδρομή, το τέλος της συνεργασίας της με τον ALPHA, αλλά και τον λόγο που αποφάσισε να μιλήσει δημόσια για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε.
Αναφερόμενη στην αρχή της καριέρας της, η ίδια θυμήθηκε: «Το πρώτο μου δελτίο το είπα το 2004. Ήμουν σε μία εταιρεία που κάναμε παραγωγή σε περιοδικά και κάποια στιγμή λέω “εντάξει, εδώ τα έχω κάνει όλα, να πάω κάπου αλλού”. Και έστειλα τρία βιογραφικά, στο Mega, στον ΑΝΤ1 και στον Alpha. Τότε είχε πάει πριν λίγο καιρό στον Alpha ο Χατζηνικολάου, οπότε μου άρεσε και τον παρακολουθούσα. Με πήραν τηλέφωνο από το Mega για να κάνω ένα δοκιμαστικό για τηλεπαιχνίδι, είπα ίσως όχι καλύτερα. Και με πήραν και από τον Alpha, από τον ΑΝΤ1 δεν με πήραν ποτέ».
Όπως αποκάλυψε, η εξέλιξη ήρθε πολύ γρήγορα: «Με ζήτησαν κατευθείαν για δελτίο, έκανα ένα δοκιμαστικό, με είδε ο κύριος Χατζηνικολάου, του άρεσε, κάναμε ένα interview και ξεκινήσαμε. Μάλιστα, την πρώτη μέρα που έκανα δελτίο δεν το περίμενα. Στη μεσημεριανή σύσκεψη με κοίταξε και μου είπε “σήκω, σε λίγο θα πεις το απογευματινό δελτίο”. Πρόλαβα ίσα να πάρω τηλέφωνο τη μαμά μου να της πω να με δει. Δεν πρόλαβα να αγχωθώ».
Η Έφη Αλεβίζου σημείωσε επίσης πως μπήκε από νωρίς σε απαιτητικούς ρυθμούς: «Με έβαλε από την αρχή στα βαθιά, σε όλα τα έκτακτα, σε ό,τι συνέβαινε, δεν υπήρχε “θα το πει κάποιος πιο έμπειρος”. Οπότε ψήθηκα. Ήμουν 27 χρονών, ήταν τυχερό αυτό».
Για την αποχώρησή της από τον τηλεοπτικό σταθμό, ανέφερε: «Έμεινα μέχρι το 2022, 18 χρόνια. Έγιναν κάποια πράγματα και είπα “τώρα ήρθε η ώρα να φύγω”. Λίγες μέρες αφότου έφυγα, προέκυψε μια επαγγελματική πρόταση στον άντρα μου για τη Θεσσαλονίκη και έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε».
Αναφερόμενη στον λόγο που επέλεξε να μιλήσει δημόσια για την περιπέτεια της υγείας της, εξήγησε: «Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος. Όταν σου συμβαίνει κάτι ξαφνικά, δεν έχουν όλοι άνθρωποι στήριξη γύρω τους. Φαντάσου να είσαι μια μητέρα 40 ετών μόνη σου, να μεγαλώνεις παιδί και να μαθαίνεις ότι έχεις καρκίνο στο στήθος. Δεν είναι απλό. Θέλω να υπάρχουν άνθρωποι που το μοιράζονται για να νιώθουν λιγότερο μόνοι».
Κλείνοντας, τόνισε και τη σημασία της πρόληψης: «Είναι καλό να πει κάποιος “είδες; με το που είδε το πρώτο σύμπτωμα πήγε και το έλεγξε και το πρόλαβε”»











