Με τον πιο απρόσμενο τρόπο έγινε γνωστό ότι οι δύο πρωινές εκπομπές της ΕΡΤ1, το «Νωρίς Νωρίς» και το «Πρωίαν σε Είδον», θα συνεχίσουν κανονικά και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Την αποκάλυψη έκαναν οι ίδιοι οι παρουσιαστές κατά τη διάρκεια της εκπομπής, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά πως η Δημόσια Τηλεόραση έδωσε το «πράσινο φως» για την ανανέωση και των δύο προγραμμάτων.
Όλα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της μαγειρικής στήλης της Γωγώς Δελογιάννη, όταν η συζήτηση στράφηκε στην επόμενη τηλεοπτική χρονιά.
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν εκείνος που άφησε πρώτος να εννοηθεί ότι οι αποφάσεις έχουν ήδη ληφθεί: «Του χρόνου εδώ; Εδώ. Να το πούμε κι αυτό».
Η ατάκα του προκάλεσε το χαμόγελο του Κρατερού Κατσούλη, ο οποίος απάντησε με χιουμοριστική διάθεση: «Του χρόνου εδώ. Εδώ, πού εδώ; Με ρωτάς; Εντάξει, ναι. Του χρόνου εδώ. Όλοι εδώ του χρόνου».
Η συζήτηση συνεχίστηκε σε ανάλαφρο κλίμα, με τον Φώτη Σεργουλόπουλο να κάνει μια αναφορά και στη ζώνη προβολής των εκπομπών: «Νωρίς Νωρίς. Μην πάτε πιο αργά».
Τότε ο Κρατερός Κατσούλης απάντησε με δόση αυτοσαρκασμού:«Όχι, πώς και πού να πάμε πιο αργά; Αν μας ρωτάς, θέλουμε αλλά μπορούμε; Δεν μπορούμε».











