Μια νέα σελίδα είναι έτοιμη να ανοίξει η Φαίη Σκορδά, λίγες ώρες μετά το φινάλε της εκπομπής της «Buongiorno» στο MEGA.
Η παρουσιάστρια, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, βρέθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», από όπου αναχώρησε με προορισμό την Πάρο.
Στο πλευρό της βρισκόταν ο σύντροφός της, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, με το ζευγάρι να ταξιδεύει στο νησί προκειμένου να δώσει το «παρών» στο γαμήλιο πάρτι της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα.
Η κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ» στο OPEN και ο Σαράντης Μαριεττής εντόπισαν τη Φαίη στο αεροδρόμιο, όπου επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, αποφεύγοντας να αναφερθεί εκτενώς στο τηλεοπτικό της μέλλον.
Σε μια λιτή δήλωση, η παρουσιάστρια ανέφερε: «Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά», δείχνοντας πως αφήνει πίσω της τη φετινή σεζόν και στρέφεται στις καλοκαιρινές της στιγμές χαλάρωσης.











