Μία από τις πιο πολυσυζητημένες μουσικές συνεργασίες της νέας σεζόν είναι πλέον γεγονός. Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου πως θα εμφανίζονται μαζί τον ερχόμενο χειμώνα στη σκηνή του NOX.
Την ευχάριστη είδηση γνωστοποίησαν μέσα από μια κοινή ανάρτηση στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Instagram, δημοσιεύοντας ένα βίντεο γεμάτο χιούμορ και θετική διάθεση.
Στο βίντεο, οι δύο αγαπημένες τραγουδίστριες ερμηνεύουν η μία επιτυχίες της άλλης, δείχνοντας τη χημεία που τις συνδέει, ενώ στο τέλος η Δέσποινα Βανδή δίνει το σύνθημα για τη νέα τους συνεργασία λέγοντας: «Ωραία θα περάσουμε».
Η ανακοίνωση ενθουσίασε τους θαυμαστές των δύο καλλιτεχνών, οι οποίοι γέμισαν την ανάρτηση με χιλιάδες σχόλια και ευχές, εκφράζοντας την ανυπομονησία τους να τις απολαύσουν μαζί στη σκηνή του NOX τη χειμερινή σεζόν.











